Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

wie heeft het programma seca master 2000 om orginele seca kaart vrij te schakelen al getest en weet of het werkt ziet er allemaal<BR>zeer mooi uit die software maar heb zelf helaas geen orginele kaart<BR><p>[This message has been edited by SATFREAKHOLL (edited 06 August 2000).]

Geplaatst:

Dit ken ik nog niet weet jij soms een link voor dit programma ?<BR>Dan kan ik het mischien eens proberen.<BR>Groetjes smile.gif<P>------------------<BR>

Geplaatst:

het programma heb ik wel maar ik nergens een handleiding vinden.<BR>Is er iemand die een handleiding heeft of die kan vertellen hoe het programma werkt.<BR><P>------------------<BR>groeten pepper

groeten pepper

2 x VU+ duo - 1 x Dream 800 - 1 x Dream7000 - 1 x Dream 500

Wavefrontier T90

Geplaatst:

Heb het gisteren ook bekeken.<BR>Een nieuwe seca kaart erin, en je ziet dat ie geen PPUA en datum heeft.<BR>Op een of andere manier moet je een soort "masterkey" (00) uit die kaart halen, iemand enig idee hoe dat moet???<BR>Als je die hebt dan kun je van alles doen met zo'n kaart, tenminste daar lijkt het op.<BR>Bij mij staat er V2.10 (Public Version) bovenaan. Is die progje sowieso bruikbaar of is het een "beperkte" versie alleen voor demo??<BR>

Geplaatst:

KIJK MAAR EENS BIJ MASTER CRD<BR>DIE SCHRIJFT DAT JE ALLEEN DE HUIDIGE SECA KEYS HOEFT TE WETEN EN DAN MOET HET AL WERKEN VOOR EEN MAAND<BR>ALS JE OOK DE GELDIGE KEY OO WEET SCHRIJFT HIJ DAN KUN JE ER OOK EEN AUTO UPDATE VAN MAKEN??<P>------------------<BR><p>[This message has been edited by SATFREAKHOLL (edited 07 August 2000).]

Geplaatst:

SATFREAKHOLL: Is je capslock kapot?<P>Dat verhaal heb ik ook gelezen, maar als ik op een hollandse kaart bijv. franse keys probeer te schrijven gebeurt er niks. <BR>Er moet ook iets als channel-id's zijn, want zowel de gewone als de xtra zenders gebruiken dezelfde key. Stop je je seca kaartje dan in de decoder, dan krijgt die een update en gaat alles weer vrolijk dicht, toch??

Geplaatst:

Sorry maar dit program werkt ook al langst geen kanten .<BR>Wanneer je er een originele kaart in stopt en de keys wil veranderen slaat de boel helemaal vast.<BR>Leuk ding is het in elk geval om je pc te doen crachen .<BR>Groet.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by SATFREAKHOLL:<BR><B>wie heeft het programma seca master 2000 om orginele seca kaart vrij te schakelen al getest en weet of het werkt ziet er allemaal<BR>zeer mooi uit die software maar heb zelf helaas geen orginele kaart<P><BR>[This message has been edited by SATFREAKHOLL (edited 06 August 2000).]</B><HR></BLOCKQUOTE><P>Nou de kaart is te lezen inderdaad krijg je er geen keys op ik denk dat het nog een test fase allemaal is Trapolone ook de kaart is te zien evenals de datum, maar we blijven oefenen toch met z'n allen<P>Ad<P><P>------------------<BR>

Geplaatst:

wat teebee zegt klopt vandaar dat er boven staat public version ,je kan al wel zien of er iets in de kaart zit echter erop of erbij zetten is iets anders gr juan<P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.