Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo ik zag gisteren ergens in een winkel <BR>een originele premiere kaart werken voor <BR>de seca kanalen .<BR>Je weet wel zo'n blauwe die bij de media Boxen zit .<BR>Ik krijg die kaart niet uigelezen .<BR>Wat doe ik verkeerd en welke file moet ik gebruiken ??.<BR>Heeft er iemand ervaring op dit gebied.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Oja en ik krijg er ook geen enkele file in <BR>op die kaart<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Heb je die kaart nu? Of heb je hem gezien?<P> woutje<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Ik heb die kaart echt zien werken .<BR>En ik heb de zelfde maar niet werkend natuurlijk.<BR>Groeten.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by pipo:<BR><B>Hallo ik zag gisteren ergens in een winkel <BR>een originele premiere kaart werken voor <BR>de seca kanalen .<BR>Je weet wel zo'n blauwe die bij de media Boxen zit .<BR>Ik krijg die kaart niet uigelezen .<BR>Wat doe ik verkeerd en welke file moet ik gebruiken ??.<BR>Heeft er iemand ervaring op dit gebied.<P></B><HR></BLOCKQUOTE><P>PIPO WEET JIJ WAAR IK PICCARDS EN SMARTCARDS KAN KOPEN????<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

ja in een goeie winkel.<BR>let wel op dat je niet teveel betaald .<BR>koop satellite verkrijgbaar in bij de kranten boer.<BR>en je vind vast wel een adres voor een lege piccard.<BR>Groeten. wink.gifwink.gifwink.gif<P>------------------<BR>

• 3 weken later...
Geplaatst:

Nou ben wel hééééééééééééél nieuwsgierig, maar WAAR wordt er door P*emiere in SECA uitgezonden ????????????????????????????<P>Was het geen irdeto cammetje met een aston sticker derop smile.gif LOL<P>Zie niet in waarom ze EERST een paar ton over de balk zwieren voor BetaDigital en dan toch nog naar Seca zouden grijpen....<P><P>------------------<BR>Cheers<BR>Filo.Fx@Advalvas.be<BR>

Geplaatst:

Folo.fx<P>Ga eens een tijdje spelen,<P>Je hoort jezelf zeker ook graag praten.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Geen probleem, druivesuiker!<P><P>------------------<BR>Cheers<BR>Filo.Fx@Advalvas.be<BR>

Geplaatst:

Zeg weer eens iemand die niet kan lezen .<BR>Ik vroeg gewoon of het mogelijk was een Premiere kaart open te zetten ik bedoel daarmee een originele die bij de mediaboxen zit .<BR>Ik weet ook wel dat Premiere niet in Seca zit hoor maar je kan indien je de juiste file hebt met die kaart naar bv rtl4 kijken<BR> enz.<BR>Ik heb dus nooit beweerd dat Premiere in seca uitzend.<P>------------------<BR><p>[This message has been edited by pipo (edited 27 July 2000).]

Geplaatst:

voor premiere in irdeto ging uitzenden gebruikten zij seca maar omdat df1 meer klanten had moest premiere van de duitse regering naar het door df1 gebruikte irdeto<P>de oude premiere seca kaarten zijn inderdaad<BR>aan te zetten op alle pakketen maar deze oude 3.6 kaarten kunnen geen superencriptie aan dus betaal er niet te veel voor want met een paar weken of maanden is je kijk plezier<BR>voorbij<BR>groeten blokker<P>------------------<BR>

Geplaatst:

He Jongens een beetje netter tegen elkaar kan ook wel he....<P>Dit is een hobbyboard en geen scheldboard dus hou daar even rekening mee....<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Eindelijk iemand die mij op een degelijke manier antwoord kan geven.<BR>Er zijn dan toch nog mensen die nadenken voor ze een reactie geven .<BR>Oke nu de volgende vraag waar vind ik dan de file om die Premiere kaart open te zetten ??.<BR>Voor de SECA zenders wel te verstaan <BR>dit schijf ik omdat anders weer mensen gaan schrijven dat Premiere niet in seca zend <BR>maar dat wist ik ook al wel .<BR>Dus kom op met uw antwoord .<BR>Groeten . confused.gifconfused.gif <P>------------------<BR>

Geplaatst:

Weet er nu al ondertussen hoe het moet voor die kaart ??.<BR>Groeten.<P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.