Gast Geplaatst: 19 augustus 2000 Geplaatst: 19 augustus 2000 nou ik een seca prog om ze te lezen[cards].<BR>de mijne leest hij zeer goed.<BR>hoe ver zijn ze nou om die dingen te proggen.<BR>wie is redelijk op de hoogte.<BR>reporter[remco]<P>------------------<BR>NO SAFE HAVEN
Gast Geplaatst: 6 september 2000 Geplaatst: 6 september 2000 welke heeft je<BR>ik heeft secamaster 2000 v 2.10<BR>die lezen van zijn ini file<BR>zoek die van zijn card kan lezen<BR>bedank afz<BR><P>------------------<BR>JANNEMAN
Gast Geplaatst: 6 september 2000 Geplaatst: 6 september 2000 Jongens, stop met die onzin !!!!!!!!<BR>Niet iedereen is taalkundig even goed, maar let wel, dikwijls hebben deze minder taal/schrijf-kundige een betere kijk op bijv technische zaken.<P>Overigens weet TeeBee meer over het proggen van originele Seca cards.<BR>Misschien kunnen jullie helpen met een oproep aan TeeBee hierover meer (tipje van de sluier) te vertellen op dit board.<BR>Hij heeft (zeker weten) zo'n bewerkte Secacard in z'n handen gehad en hij kent (weet) er meer over.<P>------------------<P><BR>[This message has been edited by Aviddv (edited 06 September 2000).]<p>[This message has been edited by Aviddv (edited 06 September 2000).]
Gast Geplaatst: 6 september 2000 Geplaatst: 6 september 2000 nou ik weet niet waar jij het over heb ,met je onzin.<BR>ik was simpel een woordje ertussen vergeten.<BR>wat de ander doet niet bij mij drempel <BR>neerleggen a-u-b.<BR>remco<BR><P>------------------<BR>KNOWLEDGE WITH A ATTITUDE
Gast Geplaatst: 6 september 2000 Geplaatst: 6 september 2000 Wat de ander doet niet bij mij drempel <BR>neerleggen a-u-b.<P>Wat bedoel je hiermee nu eigenlijk, Reporter ???<P>Voorts had ik het over onzin omdat je een reply kreeg in dezelfde kromme stijl als waarin jij (Reporter) schrijft.<BR>Ik wil liever praten over onze hobby en niet letten op diegene "die wel eens een woordje vergeten"<P>Maar nu ter zaken, weet jij inmiddels hoe je een org Secacard voorziet van meerdere providers ???? <P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 6 september 2000 Geplaatst: 6 september 2000 nee ik heb nog geen idee,ik kreeg die secamaster 2000 toegestuurd.<BR>dus ik vroeg me eigen af ,of ze al wat verder<BR>waren dan alleen uitlezen.<BR>remco<P>------------------<BR>KNOWLEDGE WITH A ATTITUDE
Gast Geplaatst: 6 september 2000 Geplaatst: 6 september 2000 nee voor een provider te programeren weet ik ook niet maar voor provider 00 19 weet ik hem wel want hij werkt op 27 kanalen <BR>kanaal 28 adult x werkt niet en dat vind ik niet erg<BR>sorry voor mijn taal fouten want ik heb last van schilders ziekten waar voor ik ben afgekeurt <BR>orgineel seca card geen abelement<BR>maar hij werkt wel<BR>afz <P><P>------------------<BR>JANNEMAN
Gast Geplaatst: 12 september 2000 Geplaatst: 12 september 2000 He die Janneman,<P>Ik heb hem ook geprobeerd, kan lezen en schrijven, maar wat vul ik in en bij welk tabblad?<BR>Stuur me even een mail!!<P>edo<P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten