Gast Geplaatst: 10 december 2000 Geplaatst: 10 december 2000 ok, ik vermoede het al maar kon niet veel onderzoeken omdat ik alleen een DL-2 bezit. Ben inmiddels begonnen aan een zelfbouw Phoenix van de download sectie, het printplaatje is klaar het meeste zit er al op morgenalleen nog twee IC's en een kristal halen dan kom ik er vast wel uit.<BR>Bedankt voor het antwoord . Met de wetenschap dat het kan zoek je al iets anders dan als er nog twijfel over bestaat.
Gast Geplaatst: 10 december 2000 Geplaatst: 10 december 2000 Is het mogelijk om een nog nooit gebruikte Seca-kaart zelf open te zetten?
Gast Geplaatst: 10 december 2000 Geplaatst: 10 december 2000 Antwoord erop is JA !!!<P>Nu natuurlijk de vervolg vraag hoe te doen..<P>Kijk eens op de boarden lees veel....<P>Zo staat er bijv hier in dit forum een leuk Sinterklaas kadootje en ook op het FUNBOARD is de Sinterklaas langsgekomen met zijn Spaanse wijsheden <P>En ja voor de rest moet je het echt allemaal zelf verder doen maar als je een beetje de weg weet op de digitale snelweg dan kom je zeker bij het eindpunt <P>Satwatcher
Gast Geplaatst: 15 december 2000 Geplaatst: 15 december 2000 De surprise dient alleen maar voor de mk02 op de kaart te schrijven.<BR>Ik heb het op een nooit gebruikte kaart gedaan en het is gelukt.<BR>ik kan nu providers en alles wat bij een provider hoort toe voegen en verwijderen.<P>Maar ik weet nog altijd niet hoe ik hem aan het werk krijg? dus aktiveren.En ik surf toch enkele uren per dag. Als iemand het weet mag ie me altijd effen mailen.<BR>Als web-adres is ook goed tenminste als het in het engels duits of nederlands is. De rest versta ik totaal niet.<P>groeten.<BR>
Aanbevolen berichten