Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben al enige tijd een lezer van dit en andere boarden, met veel lezen en experimenteren kom je uiteindelijk wel achter heel veel info, zo is het mij gelukt een seca mosc kaart te openen en voorzien van meerdere (werkende) providers (ook AU), nu heb ik enkele kennissen in frankrijk en nederland welke een originele mosc kaart hebben met geldig abo, nu is mijn vraag of iemand mij kan vertellen of het mogelijk is om de mk 01 key's van de originele providers uit te lezen zodat ik die kan inproggen in mijn c*n*l d******l kaart, de ppua kan ik moeiteloos lezen in div. programma's, echter de mk01 niet.<BR>wie helpt mij hiermee (evt tegen ruil van deze key's ???<BR>

Geplaatst:

het loggen van de mk schijnt inderdaad mogelijk te zijn . maar alleen bij activatie.<BR>voor ondigital moet je b.v dit command loggen .c140018150 en deze in secamosc verder bewerken ..<P>gr dj<BR>

Geplaatst:

collega's bedankt voor jullie reacties tot nu toe, echter mijn vraag is mischien niet geheel duidelijk naar voren gekomen, ik kan dus de originele kaarten van mijn vrienden in frankrijk en nederland tijdelijk in mijn bezit krijgen, deze kaarten hebben een abo op alle pakketten, nu vraag ik mij dus af of het mogelijk is in e.o.a. programma met e.o.a. commando, de in deze kaarten opgeslagen key's mk01, 0c,0d en 0f (waarbij natuurlijk de mk01 de belangrijkste is) uit te lezen van de provider, net zoals in div. prog's de ppua is uit te lezen.<BR>velen van ons hebben geen werkende mk01 en ppua van canal+ france, indien ik voorgenoemde kaarten kan uitzezen heb ik (en mijn helpers) gelijk een werkende AU voor C+ france.

Geplaatst:

In principe is het mogelijk door middel van een bug in de seca kaarten om de master key<BR>01 uitelezen .Maar hier zit een risico aan<BR>vast. Eerste vereiste het schrijven van een <BR>mk op seca,dan het veranderen van het record<BR>op die manier word de kaart om de tuin geleid<BR>en geeft 5 bytes plain. de rest is dan simpel<BR>uit te rekenen doormiddel van bruteforce.<BR>Aangezien het om orginele kaarten gaat met abbo dus een risico!!!! Zolang het dus nog niet echt duidelijk en zeker is over hoe en wat precies zou ik dus nog maar even uitkijken en afwachten .Is zo lullig om tegen vrienden te zeggen SORRY kaart kapot<P> THArealAZZ

Geplaatst:

beste tharealazz, wat je aangeeft in jouw antwoord is mij wel duidelijk, ik heb ook op mijn eigen kaart een extra key voor prov. 00 (seca) geschreven, en hierdoor is de kaart uitstekend te manipuleren, ook op een mosc van c*n*l d******l met abo op vol pakket van een (goede) kennis heb ik een extra key geschreven en enkele extra providers ingevoerd (gaat perfect), echter ik weet niet hoe ik uit b.v. die kaart de originele mk01 van c*n*l d******l kan uitlezen (die is nog steeds onaangetast) kan je mij verder helpen ??

Geplaatst:

Ik durf het niet met zekerheid te zeggen want loggen op seca heb ik nog niet kunnen doen.<BR>Maar het zou best eens kunnen dat je een irdeto-alike loggen kunt.<BR>Dan zou je kunnen loggen, wachten tot je de gegevens van de kaart van je kennissen voorbij ziet komen en met een beetje geluk heb je dan ook de MK01.<BR>Weet niet zeker of dat waar is wat ik hier vertel, maar misschien kunnen de mensen die op seca loggen hier meer duidelijkheid over verschaffen.<BR>Ik zou me namelijk best kunnen voorstellen dat deze grap voor seca niet op gaat.<BR><P>------------------<BR>Greetings, Black Tiger<BR>http://www.satellitefun.com

Geplaatst:

je kan indien ze de systemkey 01 zenden deze ook loggen en uitlezen.<BR>ik heb hier een programma dat noemt:keyextractor.<BR>hoe gaat het in zijn werk?<BR>je neemt een season logger 2 en steek een originele kaart in de logger en de logger in de decoder.daarna start je via com 1 het programma keyextractor en druk je op enter.nu zal je de data tussen de kaart en decoder zien.na enkele kwartieren of één uur druk je op esc.sluit dan u phoenix programmer aan op com 2 en steek u smartcard in de phoenix programmer met een x-tal van 3.57 Mhz.druk dan op s van stoppen.daarna geef die weer wat die gelogt heeft.ga verder totdat die vraagt steek card in programmer en druk op enter.<BR>alle c1 40 commando's die hij gelogt heeft stuurt hij die door naar de kaart en lees a.d.h.d. de key en als je geluk hebt ook systemkey 01 uit.dan stopt het programma en heb je een file die noemt info.txt daar staat dan de key 0c 0d 0e en als je geluk hebt ook de systemkey 01.en de ppua dat je moet gebruiken.Voorwaarde voor dat uit te lezen is,dat ze wel degelijk de key's moeten sturen.geef het niet direkt op als je key 01 niet hebt maar probeer bovenstaande procedure opnieuw.<BR>hiermee moet je niet de kaart manipuleren en lees je hem gewoon uit.succes.<P>------------------<BR>voor alle update's zie<BR>http://www.geocities.com/digital_sat_2000<BR>opgelet! NIEUW e-mail adres

Geplaatst:

beste digitalsat,<BR>bedankt voor je reactie, ik heb geen seassonlogger2, maar was toch al van plan er een aan te schaffen, ik zal dit binnenkort doen en de door jou beschreven procedure testen, indien dit lukt zijn de gegevens zoals beloofd voor jou. toch nog een vraag aan iedereen, IS HET NU ECHT NIET MOGELIJK DE KEY'S DIRECT UIT DE KAART TE LEZEN ?.

Geplaatst:

Beste digitalsat zou je me kunnen vertellen waar ik de progama kan downloaden.<BR>Ik wil het wel eens uitproberen.<P>BVD

Geplaatst:

Jongens laten we nu proberen zo min mogelijk en alleen in uiterste noodzaak de kreet ik mail je even of mail me even te gebruiken !!<P>Je krijgt hierdoor ook in andere topics allerlei smeekbede's van ik wil ook en dat is op zich natuurlijk best wel begrijpelijk maar ook hinderlijk voor de mensen die het ook willen hebben maar het gebodene niet in de mailbox krijgen...<P>Als je een programma hebt en je praat er over vertel dan ook gewoon waar hij, als hij gewoon op het net te vinden is, te downloaden is. Mocht je het programma non public hebben gekregen of is hij je vertrouwelijk gegeven en bijna niet op het internet te vinden praat er dan ook gewoon niet over...<P>Voor de duidelijkheid het programma keyextractor is geen makelijke om mee te werken maar is te vinden op de Digital Freesat site.<P>Satwatcher

Geplaatst:

dat gaat met sdk<BR>druk programmatore/connetti/reset<BR>onder aan avanzate/keydump<BR>key 00 tot 0F<BR>prov 00 tot 0F<P>groetjes

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.