Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Het is anders wel onhandig als iemand een vraag stelt en er geen e-mail adres bij zet.<P><BR>Sorry moderator, dit is de laatste keer geweest dat ik erbij zet "mail mij maar". <P>

Geplaatst:

ik heb een nieuw email adres wat ik hierbij nogmaals meegeef.<BR>indien het weer niet lukt in mijn profile<BR>hier dan fenzoholland@email.com<P>------------------<BR>

Geplaatst:

<P>SDK<BR>phoenix 3,5 mhz<BR>sdk.exe<BR>dan het eerste beeld dat in je monitor verscheind is<BR>programammatore /logger/algozone/sdk file/varia/<BR>chi siamo<BR>dit staat boven in je beeld van links naar rechts<BR>druk programmatore<BR>ga dan door met<BR>setting com 1 of 2<BR>log off<BR>(dit doet hij bij mijn automatich)<BR>delay =75<BR>(dit gaat bij mijn ook automatich)<BR> druk connetti/ dan reset<BR>dan zie je in gard info<BR>atr/pic/ua/ serial/ver.os<BR>dan zie je rechts onder in je beeld avanzate staan <BR>druk hier op<BR>dan zie je rechts in je monitor van boven naar beneden staan:<BR>all info/key dump/backdoor/record/mod.macro<BR>ga dan naar key dump<BR>dan krijg je :<BR>van links naar rechts in je beeld je prov. van <BR>prov.00 tot en met prov.0f<BR>dan gooit hij zijn key dumps van boven naar beneden van links naar rechts neer in je prov.<BR>maar hij doet alleen maar, lezen en daar gaat het om <BR>(voor te programmeren heb je anderen programa nodig)<BR>als het niet werkt dan licht het aan jE<BR>of( vb /dll/ocx /TAB/of je kaartlezer is niet goed<BR>waar op net ??? /prog/via/E-mail

Geplaatst:

SDK<BR>Ik was even benieuwd en heb het uitgeprobeerd.<BR>Dit programma geeft niet de MK's maar alleen de Crypted Words. Deze kun je ook met het c1 50 commando tevoorschijn toveren. Als je niet minimaal 5 tallenparen van de originele MK hebt kun je hier verder t.a.v. het trekken van de MK niets mee. Deze kun je als je geluk hebt m.b.v. de c1 34 bug uit je kaartje trekken.<P><BR>MTB <P>MTB

Geplaatst:

het ligt ook aan je kaart of je met sdk de keys uit de kaart kunt lezen heb er hier 2 met allebij dezelfde ppua en masterkeys er in bij de een leest hij er maar 2 uit en bij de ander bijna allemaal<BR>groeten blokker

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.