Gast Geplaatst: 14 december 2000 Geplaatst: 14 december 2000 Ik heb een originele C+ secakaart (kaart is ge-activeerd), die ik wil modificeren. Heb met het programma SECAMOSC geprobeerd om MK05 te vinden. Dit programma kan geen match vinden. Toen heb ik de procedure van raff in Modifications of Original SECA/Mediaguard Smart Card V 1.0.2 gebruikt om MK02 op provider 00 (seca) te schrijven. Na enig proberen de waarde yy gevonden, waarbij het eerste byte met een 7 begint. Toen stap 8 uitgevoerd, maar ipv het antwoord 90 00 heeft het programma aan dat de instructie van stap 8 niet wordt uitgevoerd!!!<BR>Ook de methode in SURPRISE faalt op het beslissende moment. Wie kan mij helpen ???
Gast Geplaatst: 14 december 2000 Geplaatst: 14 december 2000 je moet er heel goed opletten dat de string goed is opgebouwd ik had het probleem dat door het kopieeren en plakken wel ens iets mis ging je hebt er zo een spatie bijzitten en dan klopt de lengte niet<BR>maar die methode met de yy waarde zoeken werkt echt en key 5 vinden ook maar je moet wel de bat file aanpassen anders word het niks volhouden is de beste manier ik ben een week of anderhalf elke avond bezig geweest voordat ik het snapte en sinds eergisteren heb ik beeld alleen op canal digitaal andere providers moet ik nog proberen<P>helaas je hebt geen mail<p>[This message has been edited by herbies (edited 14-12-2000).]
fenzo Geplaatst: 14 december 2000 Geplaatst: 14 december 2000 robby, kun jij mij vertellen met welke versie van secamosc je werkt(e)
Gast Geplaatst: 14 december 2000 Geplaatst: 14 december 2000 ja met 1.4 er is een update<BR>zojuist heb ik een nieuw proggie gedownload ziet er veelbelovend uit<BR>het heet mosc make lijkt erg eenvoudig<BR>kun je ook een gevonden key mee schrijven <BR>ik heb het net 5 minuten weet niet of het werkt
Gast Geplaatst: 14 december 2000 Geplaatst: 14 december 2000 Ik gebruik secamosc versie 1.71 en heb de batchfile gemodificeerd, zodat hij niet naar een file wegschrijft. Dus de inhoud wordt dan "secamosc 1 1".<BR>Hoe lang doet dit proggie er eigenlijk in het slechtse geval over (in mijn geval dus heeeeeel lang, hi). Ik heb volgens mij geen fouten gemaakt bij de invoer. Als ik in stap 8 op de plaats van yy een andere waarde dan de goede in geef krijg ik als antwoord 90 02. Alleen met de goede yy krijg ik het antwoord (in het italiaans) dat de instructie niet wordt uitgevoerd.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 14 december 2000 Geplaatst: 14 december 2000 kijk eens met cardmasterplus naar je records<BR>of de key niet toch is geschreven ikhad ook zo een kaart waarbij het niet ging alles geprobeert maar alle proggies en ook met zelf de strings schrijven ging het mis maar toen ik later de records bekeek was hij toch geshreven<BR>groeten blokker
Gast Geplaatst: 14 december 2000 Geplaatst: 14 december 2000 DANK, DANK, DANK !!!!!!!<P>Inderdaad key was toch geschreven!<BR>Bedankt BLOKKER1 en de rest.<P>robby
Aanbevolen berichten