Gast Geplaatst: 2 februari 2004 Geplaatst: 2 februari 2004 Is het mogelijk om op een simpele manier een map op je computer aan te maken en daar de keys in te zetten ??( zodat je wat sneller key files kan aanpassen?) of moet ik dan aan de gang met samba ?? of kan je met radegast dit voor mekaar krijgen ?? of kun je met een soort telnet commando je PC harde schijf mounten ? wie heeft hierop het antwoord ?
Ronaldd Geplaatst: 2 februari 2004 Geplaatst: 2 februari 2004 Als je de keys op je PC hebt staan, dan kan je ze simpel met FTP overzetten naar de dreambox. Dan plaatsen in de directory /var/keys voor radegast en scam, en in /tmp en /var/keys voor gbox(1) Ronald My DM(800|7025) is Ronaldd powered
Gast Geplaatst: 2 februari 2004 Geplaatst: 2 februari 2004 ja dat wist ik al, maar de vraag is kan ik op mijn pc een map aan maken waarin je de keys kan zetten en de dreambox dus naar de map op de pc kijkt ipv de map var/keys ??
Gast Geplaatst: 2 februari 2004 Geplaatst: 2 februari 2004 Ik draai apache.. ik heb een map aangemaakt op mijn lokale pc ( als ik mijn ip nummer intyp in de browser dan zie ik mijn home pagina (dit ter informatie) ik vul in radegast mijn ip nummer in kijkt radegast dan op mijn harde schijf ? zo ja moet mijn key map var/keys heten ? of de keys in de root van de map zeten ??? wie kan mij dit vertellen ?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen