Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hi,<BR>ik heb gisteren bleu 1.2 gedownload,een programma om providers bij te<BR>schrijven bij originele seca kaartjes.dit lukte zonder problemen op een<BR>geteste kaart.echter heb ik nog een vraag daarover.<BR>bij het schrijven wordt er een bepaalde landencode geschreven,wat niet<BR>zo erg is voor een astoncrypt module maar wel voor originele seca boxen.<BR>ik weet dat er een manier is om die landencode te veranderen zodat die<BR>in alle decoders werkt.echter weet ik nog niet hoe en als dat eventueel<BR>kan met bleu 1.2.als er mij iemand kan helpen graag.het gaat echter niet<BR>zozeer om het gratis kijken,maar om mijn kennis ivm mosc seca kaartjes<BR>bij te schaven.<BR>als andere progs dat kunnen,graag een url dan.<P>------------------<BR>voor alle update's zie<BR>http://www.geocities.com/digital_sat_2000<BR>opgelet! NIEUW e-mail adres

Geplaatst:

hoop dat dat er iemand is die dat weet en het mij ook zou willen sturen had het eerst met robin1.2 en renderman versie getracht maar hield error 96 03 of 90 02 beide niet goed om verder te komen zou het met blue moeten doen<BR>kaart er in zou open moeten staan in menu 6 1<BR>krijg ik dat te zien wat ik gestuurt heb maar geen beeld en blijft om kaart vragen ik heb een seca decoder nokia heb nu begrepen dat ik landen code er in zou moeten zetten maar hoe<BR>vast bedankt voor eventuele hulp<BR>gaus

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.