Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

met het klooien met het programma bleu is mijn seca provider id 0000 uit de orginele kaart verdwenen.<BR>is hij nu overleden,of is hij nog tot leven te roepen

Geplaatst:

voorlopig is er niets aan te doen maar weggooien zou ik hem niet er zijn mensen mee bezig daar een oplossing voor te zoeken

Geplaatst:

wat is er weg de naam die kun je zo weer terugzetten de bitmap moet op 00000000000 staan provider id weet ik niet zo uit mijn hoofd ik dacht ook 00 00 00 00

Geplaatst:

wat is er weg de naam die kun je zo weer terugzetten de bitmap moet op 00000000000 staan provider id weet ik niet zo uit mijn hoofd ik dacht ook 00 00 00 00

Geplaatst:

bij mij staat hetvolgende,gelezen met cardmaster plus 05.<BR>begin copy<BR>IDENT: 00 00 NAME: <BR>IDENT: 00 13 NAME: CANAL+ BELGIQUE PPUA: 00 00 00 00 00 00<BR>IDENT: 00 19 NAME: Canal+Digital NL PPUA: 00 00 00 00 00 00<BR>IDENT: FF FF NAME: ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿ PPUA: FF FF FF FF FF FF<BR>IDENT: FF FF NAME: ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿ PPUA: FF FF FF FF FF FF<BR>IDENT: FF FF NAME: ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿ PPUA: FF FF FF FF FF FF<BR>IDENT: FF FF NAME: ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿ PPUA: FF FF FF FF FF FF<BR>IDENT: FF FF NAME: ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿ PPUA: FF FF FF FF FF FF<BR>IDENT: FF FF NAME: ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿ PPUA: FF FF FF FF FF FF<BR>IDENT: FF FF NAME: ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿ PPUA: FF FF FF FF FF FF<BR>IDENT: FF FF NAME: ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿ PPUA: FF FF FF FF FF FF<BR>IDENT: FF FF NAME: ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿ PPUA: FF FF FF FF FF FF<BR>IDENT: FF FF NAME: ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿ PPUA: FF FF FF FF FF FF<BR>IDENT: FF FF NAME: ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿ PPUA: FF FF FF FF FF FF<BR>IDENT: FF FF NAME: ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿ PPUA: FF FF FF FF FF FF<BR>IDENT: FF FF NAME: ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿ PPUA: FF FF FF FF FF FF<BR>einde copy.<BR>je ziet,dat er geen naam meer staat maar wel nog een prov id.hoe herstel ik deze kaart?<BR>vriendelijk bedankt voor de hulp.

Geplaatst:

dit kun je doen met het programma mosc 2000 dat poolse proggie<P>ik had ook een keer zitten prutsen toen was seca veranderd in mosc<P>gewoon in het gedeelte cardedit<BR>kind kan de was doen<BR><p>[This message has been edited by herbies (edited 30-12-2000).]

Geplaatst:

kom jij dan maar eens effe de was doen,we hebben hier wel een serieus probleem waar verschillende hobbyisten toch mee kampen.<BR>zo,n probleem doe je niet af met zo,n stom antwoord.<BR>een naam veranderen kunnen we allemaal wel.<BR>wat hier aan de hand is ,en dat zal bij alle kaarten wel zo zijn waar provider 0000 verdwenen is,de pmk ontbreekt en wordt niet meer aangemaakt.

Geplaatst:

tja ik heb hier ook een ,dooie, kaart <BR>maar het verhaal ,van even! nou vergeet het maar <BR>en die gene die dat kan mag hier op het boart wel eens van a tot z een beschrijving <BR>neer zetten want de pil is bitter als je kaartje het niet meer doet<BR>

Geplaatst:

wat bedoel je nou precies,wees eens wat duidelijker mijn kaart is helemaal dood,bij uitlezen staat er geen seca 0000 meer in <BR>helemaal naks nada

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR><font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by brandpunt:<BR><B>kom jij dan maar eens effe de was doen,we hebben hier wel een serieus probleem waar verschillende hobbyisten toch mee kampen.<BR></B></font><HR></BLOCKQUOTE><P>Ik dus ook inmiddels werkt het weer op een strong srt8000h ,maar niet meer op een aston.<BR>inderdaad zou het leuk zijn als iemand daar een oplossing voor heeft.<BR>wat ik heb gedaan is provider 01 bschrijven<BR>en dat dat deed niets, daarna alles 00000 gemaakt. en provider 02 tot 08 bescheven.<BR>leuk om te gebruiken ,maar toch niet tevreden omdat de kaart onbruikbaar is voor aston. trouwens de nieuwe aston zou alleen geschikt zijn voor 1 provider omdat ie landgebonden is ,moet ik me dat voorstellen.<BR>als die DVD spelers ? ,wie weet daar meer over.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

dan heb ik waarschijnlijk geluk gehad en was nog niet alles weg maar alleen de naam<BR>en stonden de keys er nog op<BR>dan kan ik ook niet verder helpen

Geplaatst:

Als die nieuwe aston landgebonden is, dan zullen ze wel dezelfde truc gebruiken als C+.<BR>Werkt die aston sowieso met een NL kaart?<BR>Kijk anders toch nog eens in de records dump or er per ongeluk niet extra providers op staan (die geen naam hebben bijv, maar alleen een IDENT). <BR>Verder kun je je startup aanpassen, zie hiervoor dit topic:<BR><A HREF="http://www.sat4all.com/ubb_n/Forum15/HTML/000024.html" TARGET=_blank>http://www.sat4all.com/ubb_n/Forum15/HTML/000024.html</A><P>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.