Gast Geplaatst: 31 december 2000 Geplaatst: 31 december 2000 hi,<BR>ik maak voor iemand een seca mosc kaartje (gratis),maar ik zou willen (voor mijn veiligheid)dat die enkel het gratis standaardpakket kan ontvangen.is er iemand die de bitmap weet voor enkel het standaardpakket?ik heb hier verschillende geprobeerd zonder succes.je mag hem hier posten of mailen naar mij.dank bij voorbaat.<P>------------------<BR>voor alle update's zie<BR>http://www.geocities.com/digital_sat_2000<BR>opgelet! NIEUW e-mail adres
Gast Geplaatst: 31 december 2000 Geplaatst: 31 december 2000 Niks is gratis in het leven..... en dus ook met dit kaartje proggen voor een derde loop je gewoon hetzelfde risico. Gewoon niet doen dus. <BR>Waarom neemt die kennis van jou niet gewoon een origineel kaartje voor drie tientjes per maand ?<P>
Gast Geplaatst: 31 december 2000 Geplaatst: 31 december 2000 kijk dat is nu het probleem he. niet iedereen kan zomaar een abbo nemen . op de vrije kanalen . met name zij die over de grens zitten ..<P>gr dj
MTB Geplaatst: 31 december 2000 Geplaatst: 31 december 2000 PBM 7x00 04 is standaard.<BR>04 hex = 0000 0100 binair (Pakket 2 aan).<P>MTB
Gast Geplaatst: 31 december 2000 Geplaatst: 31 december 2000 Beetje flauw digitalsat, voor je eigen landgenoot steek je em toch helemaal aan?<BR>Vertel je toch dat je niet begrijpt hoe dat kan en dat als het blijft je een goei krat bier verwacht <BR>
Gast Geplaatst: 31 december 2000 Geplaatst: 31 december 2000 volgens mij allemaal nullen met een 2 aan het eind...test het maar eens
Gast Geplaatst: 1 januari 2001 Geplaatst: 1 januari 2001 Djazzie, als het werkelijk een kaart voor het het buitenland zou zijn hoefde hij zich er helemaal niet druk om te maken. Het krijgen van een kaartje voor **korrektie** drie tientjes per jaar via een kennis is dan een betere oplossing, heb je altijd beeld.<P><BR>Geo
Aanbevolen berichten