Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben bezig geweest met progoff.<BR>Waarschijnlijk heb ik iets fout gedaan.<BR>Ik kan niets meer zien, ook geen FTA.<BR>Hij geeft bij iedere kanaalwisseling "Voer smartcard in". Dit duurt enkele seconden en daarna valt het beeld op zwart.<BR>In de abonnementsinformatie staat nog steeds de normale datum voor einde abbonement (laatste van de maand)<BR>Kan iemand mij op weg helpen???<BR>Ik heb nu dus totaal geen ontvangst meer.<BR>Ik heb een Philips DST5816 met een orginele smartcard...<P>HELP!<BR>

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Geplaatst:

staat op verkeerde landcode,ontvanger herkent de kaart niet,zie eerdere postings op dit board: <P>

Geplaatst:

Is al opgelost.<P>Heb zeer goede hulp gehad van iemand uit de Chat.<P>Thanx Djazzy!<P>

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Geplaatst:

hallo<P>zou je nog eens willen uitleggen hoe de landen code goed gezet moet worden ik<BR>heb hetzelfde probleem !!!!<BR>met een kaart<BR>bvd. wodan

Geplaatst:

heb het zelfde probleem stop kaart er in<BR>heb in sce_seca_v109 de start rij 80 00 E0<BR>gezet kan editen maar blijft om kaart zeuren<BR>wat moet er dan op regio staan of moet er meer gebeuren om het in secadecoder te kunnen zien heb helaas geen astonmodule want daar draait het wel als een trein hoop dat er ook iemand is die mij nu verder zou willen helpen waarvoor vast mijn dank

Geplaatst:

ik heb ook zo'n kaart met dat probleem, echter vreemd genoeg heeft deze kaart na een nachtje in een seca box te hebben gezeten op canal+1, wel een datum aanpassing gehad, is nu 28-2-2001, maar nog steeds geen beeld, kan iemand dit verklaren ?

Geplaatst:

Volgens mij had het iets met provider 0000 SECA te maken.<P>Vraag het anders eens in de chatroom...<BR>

Geplaatst:

Ik denk dat je start code verkeerd staat.<BR>Als het goed is doet die het wel in een <BR>aston cam .<BR>Wat is je start code nu ?.<P>Prom<BR>

Geplaatst:

<BR>ik ben ook bezig geweest met progoff.<BR>en heb ook iets fout gedaan.<BR>Ik kan niets meer zien, ook geen FTA.<BR>Hij geeft bij iedere kanaalwisseling "Voer smartcard in". Dit duurt enkele seconden en daarna valt het beeld op zwart.<BR>Ik heb nu dus totaal geen ontvangst meer.<BR>Ik heb ook een Philips DST5816 met een orginele smartcard...<P>HELP<P>ik lees dat jij een oplossing hebt kun je het mij ook ver tellen.<P>ik heb ook een gold wafer kaart die het op diverse tuners weer doet maar niet voor de philips kun je me helpen<P>

Geplaatst:

Hoi ToyWorld..<BR>Wat is je e-mail stuur ik je werkende files voor jouw philips

Geplaatst:

beste prom, n.a.v. jouw antwoord ben ik eens goed naar de startcodes gaan kijken, en inderdaad van deze kaart stond hij op een waarde die volledig afwijkte van mijn eigen kaart, heb dit gewijzigd en ja hoor werkt nu wel.<BR>hartelijk dank voor jouw hulp.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.