Gast Geplaatst: 3 februari 2004 Geplaatst: 3 februari 2004 heb een prob met ned. zenders, gaan zeer traag open iemand een idee ? gr
Ome Merde Geplaatst: 3 februari 2004 Geplaatst: 3 februari 2004 met zoveel info niet ... 1. hoeveel signaal op de NL-zenders ? 2. welke emu ? 3. welke firmware ? merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 3 februari 2004 Geplaatst: 3 februari 2004 PP25-12 / radegast 82 - 61 alle andere zenders zijn ok alleen ned paket gr.
Ome Merde Geplaatst: 3 februari 2004 Geplaatst: 3 februari 2004 probeer het eens met gbox, al was het alleen maar om te testen. ik heb hetzelfde eens gehad met radegast i.c.m rudream. zette ik hem dan op de xcam, dan was het over, ook al ik weer terug schakelde naar radegast. merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 3 februari 2004 Geplaatst: 3 februari 2004 Toch wel een prob. alleen radegast geeft problemen andere niet, maar voor dat er gezegd word dan gebruik je die toch, wil ik wel graag weten wat het prob is want ik share er mee. gr.
Ome Merde Geplaatst: 3 februari 2004 Geplaatst: 3 februari 2004 reboot um eens, eens kijken wat er dan gebeurd ... merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 3 februari 2004 Geplaatst: 3 februari 2004 Denk dat er ook een flashearese gedaan moet worden.
Gast Geplaatst: 3 februari 2004 Geplaatst: 3 februari 2004 Ben er al achter een andere router geprobeerd en klaar. gr.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen