Gast Geplaatst: 3 februari 2004 Geplaatst: 3 februari 2004 welke software, buiten de originele die geleverd is met deze kaart, kan ik nog draaien? Zijn er betere alternatieven dank bij voorbaat voor antwoorden
Gast Geplaatst: 3 februari 2004 Geplaatst: 3 februari 2004 Ik zelf heb een PCTV sat kaart zonder CI en gebruik Progdvb. Volgens mij moet dat met jou kaart ook kunnen. Anders kijk even op http://www.pinnaclefanboard.com Dit is een side speciaal voor pinnacle kaarten.
Gast Geplaatst: 4 februari 2004 Geplaatst: 4 februari 2004 ik heb net progDVB gedownload en krijg de foutmelding "device not started" na het starten van het programma. Wat zou deze foutmelding willen zeggen?
Gast Geplaatst: 4 februari 2004 Geplaatst: 4 februari 2004 Hoi, probeer eens in ProgDVB naar Setup > device setup > check of de Pinnacle-driver is geselecteerd en dan op START. Benieuwd of het werkt! Greetz, Pekka
Gast Geplaatst: 8 februari 2004 Geplaatst: 8 februari 2004 nope werkte niet, maar via andere forums heb ik ontdekt dat ik voor mijn kaart moet kiezen voor Twinhan nu werkt alles
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen