Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 99
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

ik ook niet maar toch krijgen wij vanuit<P>smtp.canalplus.nl - - [17/Jul/2001:11:38:57 +0200] "GET /cgi-bin/nl_ubb/ultimatebb.cgi HTTP/1.0" 200 70414 "http://www.sat4all.com/sat4all_public_html/left.htm" "Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows 95)" <P>"live" service!<P>Ik denk dat ome Freek onze Rules & Policies niet goed gelezen heeft mad.gif" border="0<BR>Ook heb ik zo het gevoel dat Freek (wilhelm, hannibal, gwendolyn, schimmel, Iclaudius) van den Engel eerdaags echt wat uit te leggen heeft.<BR>Ik noem een aantal termen als: Uitlokking, schending van privacy, laster, smaad en opzettelijk verspreiden van onjuiste informatie zal namelijk geen enkele rechter leuk vinden. De pers zal het overigens erg interessant vinden.<BR>Dit wordt uiteraard vervolgd laugh.gif" border="0<P>Toxic[Q]<p>[ 18-07-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Geplaatst:

Graag wil ik iedereen die Freek a.s. donderdagochtend live "in actie" wil zien tijdens het kort geding van Canal+ tegen MSAT in Axel oproepen om 10.30uur in het gerechtsgebouw in Middelburg aanwezig te zijn.<BR>Ik kan helaas zelf niet maar ik heb een goede vervanger gevonden die voor ons wat foto's van de beste man zal maken zodat eerdaags vast iedereen kan zien over welke man we het hier hebben.<P>Toxic[Q]<p>[ 18-07-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Geplaatst:

Ik ga morgen met vakantie,dus als die rechtzaak donderdag is dan heb ik mooi pech.<BR>Maar als er fotos gemaakt worden zou het leuk zijn deze op dit board te zetten.<BR>Dan weet iedereen in het vervolg met wie <BR>we van doen hebben.

Geplaatst:

Toxic[Q]: Kun je geen overzichtje maken van alle posts die je toeschrijft aan vriend vreek? Zou wel een leuke collage opleveren wink.gif" border="0

Geplaatst:

Ik schrijf niets toe.<BR>Er zijn kijkharde bewijzen voor!<P>Zoek op sat4all naar:<P>-Hannibal<BR>-Gwendolyn<BR>-IClaudius<P>satnerds zoeken naar: schimmel<BR>Satellitefun: Wilhelm<P>Succes,<P>Toxic[Q]<P>p.s. volgens mij wordt het gezellig druk donderdag:-))))<p>[ 18-07-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Geplaatst:

Het wordt tijd voor een aparte rubriek "Freek" !<P>Ik vind (maar dit is slechts een persoonlijke mening) dat deze man een ere plaats verdient met al zijn Mr. Bean achtige acties.<P>Het lid worden van o.a. Sat4all zal Freek, verder Bean te noemen, toch wel lukken; je kunt immers niet alle members controleren.<P>Waarom dan Bean niet een speciaal membership **** of ****** vier/vijf sterren geven en hem tevens als waardering voor zijn gehele oevre een aparte rubriek geven ?<P>Hierin inderdaad zoals eerder voorgesteld foto's van Bean in actie bij rechtbank en andere voor Bean zo spectaculaire locaties, verslagen uit media/rechtbank enz. enz.<P>Indien members zich tot Bean willen richten hebben ze ook direct een mooie locatie hiervoor.<P>Geweldig allemaal ! greetz.

Geplaatst:

Ik wil toch nog een paar dingen kwijt;<P>a) Freek is politie-agentje aan het spelen met praktijken die in de TRA-affaire heel wat stof heeft doen opwaaien. Zoals infiltratie, onrechtmatig verkregen bewijs, afpersing (keys uitwisselen), valsheid in geschrifte (postings onder andere naam) enz.<P>B) Freek kan beter aan de grens gaan staan op Hazeldonk en zo eenieder die een orginele kaart in zijn sleurhut of caravan de grens probeert over te nemen te laten vervolgen.<P>of<P>als hij hier geen zin in heeft eens bij ZKH Beatrix op haar vakantieverblijven in het buitenland de boel in beslag te gaan nemen.<P>c) Dat gezeik met keys (ofwel verkapte pincodes) is in mijn en vele andere geen enkele kunstgreep of electronische manipulatie om zo beeld te kijken, hier heb je een ontvanger een programmer en een pickaartje nodig. Mijn pincode van mijn Rabobankpas is 8895, maw hier heb je dus geen zak aan want dan zou je toch eerst een kaartje moeten maken. Kijk ook eens naar de lege cd'tjes, hiervan worden er meer verkocht als volle.<P>d)Bedreigen mag niet volgens de wet maar voorspellen wel, en ik voorspel dat Freek binnen afzienbare tijd low level wordt geformateerd.<P>e)Ik heb een site en zal daar slecht als redactionele stalker de wandelgangen van Freek en zijn cornuiten publiceren.Na de uitspraak van de rechter hierover meer.<P>wordt vervolgd (letterlijk en figuurlijk)

Geplaatst:

Vandaag eens even de topics nagelopen. Eerst de verwijdering van Hannibal als lid, vervolgens de boze reacties van Gwendolien en als afsluiter de zalvende woorden van IClaudius. Frapant!!<P>Misschien kunnen ze zelf even een cameraatje meenemen, kunnen ze gelijk hun pakket aanvullen met een real life soap kanaal. Hebben we eindelijk eens iets goeds op C- laugh.gif" border="0

Geplaatst:

@Beanzworld;<P>Maar dit is toch leuk, met die Freek ?<P>Vroeger hadden ze in de kastelen toch ook zo'n hofnar lopen, een gekkie waar iedereen om moest lachen en puur ter vermaak mocht rondwandelen ?<P>Nou zo zie ik Mr. Bean (Freek) dus ook. Een dwaas die puur ter vermaeck op de sat4all site rondloopt, leuk joh !<P>Moet je dan niet lachen om die Gwendolyn; iedere mafkees begrijpt toch (lees de postings maar) dat een vrouwelijke sat4all member zich niet op die manier opstelt! Ik zie Freek al voor me hoor in de kleding van z'n vrouw ...<P>Ennuh... met IClaudius liep het volgens mij niet zo goed af (geschiedenis was niet mijn sterkste vak) en wie weet wordt Freek ook wel door zijn eigen Anaal- .... ?<P>Trouwens, dat ik Freek Mr. Bean noem<BR>heeft NIKS met Beans World te maken.<P>Kom op met die aparte Freek rubriek zou ik zeggen, fotootjes enzo erbij en misschien kan een handige photoshopper wel een plaatje van Freek in Gwendolyn outfit maken !<P>greetz.

Geplaatst:

Hierbij de verzameling van "Schimmel" op de satnerds.<BR>Hij maakte hier de grootste fout die zijn werkgever hem waarschijnlijk Zeer kwalijk zal nemen door te posten<BR>terwijl hij ingelogde via Canalplus.<BR>193.78.192.10 (smtp.canalplus.nl) <P> Thread: Hoe word ik een echte Nerd <BR> Post: gezien op Sat4all (onder Sat4all downloadmaster/ni <BR>Preview: gezien op Sat4all (onder Sat4all downloadmaster/nieuws & Informatie): <P>"Och deze hobby is gewoon een ziek wereldje het gaat gewoon nog om poen wie de meeste poen heeft zal aan alles geraken de handel... <BR> Koetjes & Kalfjes schimmel 14 395 15-07-01<BR>10:08 <BR> Thread: Hoe word ik een echte Nerd <BR> Post: nog een tip. stay away van Sat4all, dat is alleen <BR>Preview: nog een tip. stay away van Sat4all, dat is alleen maar commercieel gedoe voor mensen die snel gratis willen kijken, gesponsord door de verkeerde jongens in de kaartjes-sien, en onderhouden door een geprogde... <BR> Koetjes & Kalfjes schimmel 14 395 14-07-01<BR>19:10 <BR> Thread: Is toxis[Q] Teebee????????????? <BR> Post: "onzin let maar eens op hun grammatica ?" Precies <BR>Preview: "onzin let maar eens op hun grammatica ?" Precies het zelfde, en met de d's en dt's gaat het met beiden ook al regelmatig mis. <BR> Koetjes & Kalfjes schimmel 7 48 24-06-01<BR>02:36 <BR> Thread: ook weer zo iets <BR> Post: wat een zielig stukje in de Satellite trouwens, va <BR>Preview: wat een zielig stukje in de Satellite trouwens, van S4a. Ze klagen er toch altijd over dat ze zo te lijden hebben van die publiciteit, maar toch een grote ingezonden brief sturen (waarin ze net doen alsof... <BR> Koetjes & Kalfjes schimmel 7 14 22-06-01<BR>05:18 <BR> Thread: Is toxis[Q] Teebee????????????? <BR> Post: denk het ook. Teebee en Toxicq hebben ook dezelfde <BR>Preview: denk het ook. Teebee en Toxicq hebben ook dezelfde charmante manier van reageren als iets ze niet bevalt. Heel open, begrijpend, wellevend en tolerant voor andersdenkenden. En toch hoor ik Toxicqbee wel... <BR> Koetjes & Kalfjes schimmel 7 48 22-06-01<BR>05:14 <BR> Thread: ook weer zo iets <BR> Post: ja, of het pushen van geprogde kaartjes natuurlijk <BR>Preview: ja, of het pushen van geprogde kaartjes natuurlijk, he. Maar inderdaad, als je iets zegt wat Teetoxicq niet bevalt, dan moet je weg. Waar hebben we dat meer gehoord ? Verder waren de vragen van Gwendolyn... <BR> Koetjes & Kalfjes schimmel 7 14 21-06-01<BR>22:07 <BR> Thread: ook weer zo iets <BR> Post: ik vind het maar raar. S4a is een en al proggen, e <BR>Preview: ik vind het maar raar. S4a is een en al proggen, emuleren, MOSCS, keysites, duck, hoe kijk ik zo makkelijk mogelijk gratis, en je stelt een vraag hierover aan een sponsor die er ook voor zijn eigen handel... <BR> Koetjes & Kalfjes schimmel 7 14 21-06-01<BR>14:19 <BR> Thread: ook weer zo iets <BR> Post: ook weer zo iets <BR>Preview: nu dit weer, een dame Gwendolyn, vraagt een van de sponsors van Sat4all naar de werking van de kaartjes die ze aanbieden, wordt ze van Sat4all af gegooid ! Terwijl Sat4all note bene alleen maar daar over... <BR> Koetjes & Kalfjes schimmel 7 14 21-06-01<BR>05:54 <BR> Thread: Zijn de satnerds wel zo onafhankelijk? <BR> Post: goeie tekst. zeer inhoudelijk. jij commercieel ? m <BR>Preview: goeie tekst. zeer inhoudelijk. jij commercieel ? maar dat weet iedereen toch al lang ? <BR> Koetjes & Kalfjes schimmel 34 51 20-06-01<BR>05:38 <BR> Thread: Zijn de satnerds wel zo onafhankelijk? <BR> Post: en zo genieten we allemaal van het charmeoffensief <BR>Preview: en zo genieten we allemaal van het charmeoffensief van TeeBee. Lieve TeeBee, als je goed leest dan zal je zien dat Hannibal zich op Sat4all net zo hard tegen de commercie verzette als hier. Het is gewoon... <BR> Koetjes & Kalfjes schimmel 34 51 20-06-01<BR>05:25 <BR> Thread: Zijn de satnerds wel zo onafhankelijk? <BR> Post: beste Toxicq/Teebee, het is allemaal volkomen logi <BR>Preview: beste Toxicq/Teebee, het is allemaal volkomen logisch, maar dan moet je wel beginnen met nadenken. Zoals Sat4all er nu uitziet is het gewoon een vrijschakelboard, niets meer en minder. Het aantal hobbyisten... <BR> Koetjes & Kalfjes schimmel 34 51 20-06-01<BR>00:25 <BR> Thread: Zijn de satnerds wel zo onafhankelijk? <BR> Post: die zaak in Uden is hem toch niet in de koude kler <BR>Preview: die zaak in Uden is hem toch niet in de koude kleren gaan zitten denk ik. Of er kwam net een Hercules vliegtuig te dicht over zodat ie in de war was. <BR> Koetjes & Kalfjes schimmel 34 51 19-06-01<BR>15:43 <BR> Thread: Zijn de satnerds wel zo onafhankelijk? <BR> Post: Er wordt daar zeker niet over gezeurd. Heel open t <BR>Preview: Er wordt daar zeker niet over gezeurd. Heel open toestand allemaal. Maar heel soms hoor je nog wel eens iemand zeggen dat we het voor de hobby doen. <BR> Koetjes & Kalfjes schimmel 34 51 19-06-01<BR>05:10 <BR> Thread: Zijn de satnerds wel zo onafhankelijk? <BR> Post: TeeBee lieve jongen, ben blij dat je het met me ee <BR>Preview: TeeBee lieve jongen, ben blij dat je het met me eens bent dat sat4all een vrijschakelboard is. No more no less. En het is natuurlijk allemaal de schuld van de Telegraaf dat die mensen daar hun sleuteltjes... <BR> Koetjes & Kalfjes schimmel 34 51 19-06-01<BR>04:20 <BR> Thread: Zijn de satnerds wel zo onafhankelijk? <BR> Post: tuuuuurlijk TeeBee. soms heb je van die fantastisc <BR>Preview: tuuuuurlijk TeeBee. soms heb je van die fantastische verhalen, die ga je ook echt zelf geloven. Jouw tuinkabouters komen 's nachts ook echt tot leven ? Sat4all is een verzamelplaats van bedelaars omdat... <BR> Koetjes & Kalfjes schimmel 34 51 18-06-01<BR>13:50 <BR> Thread: Zijn de satnerds wel zo onafhankelijk? <BR> Post: ...die door de handel worden doorverwezen. <BR>Preview: ...die door de handel worden doorverwezen. <BR> Koetjes & Kalfjes schimmel 34 51 14-06-01<BR>13:49 <BR> Thread: Zijn de satnerds wel zo onafhankelijk? <BR> Post: ben het wel met je eens, schotelboer, maar vergele <BR>Preview: ben het wel met je eens, schotelboer, maar vergeleken met andere boards doet satnerds het heel aardig. Is tenminste geen verzamelbak van bedelaars als sat**ll. <BR> Koetjes & Kalfjes schimmel 34 51 14-06-01<BR>05:54 <BR> Thread: Need AU Seca Hex (tested and working) <BR> Post: kijk en dit trek ik dus niet, dit lijkt toch wel w <BR>Preview: kijk en dit trek ik dus niet, dit lijkt toch wel weer erg op de commercie die hier binnenkomt. We zijn toch hobbyisten ? <BR> Seca schimmel 2 44 01-06-01<BR>04:22 <BR> Thread: NIEUW- MKFINDER V4.1 MET- PPV WRITER <BR> Post: mag ik hem svp ook op de mail ? <BR>Preview: mag ik hem svp ook op de mail ? <BR> <BR>***************************<BR>Webmaster <A HREF="http://www.satnerds.com" TARGET=_blank>Satnerds</A><p>[ 18-07-2001: Message edited by: Paperclip ]

Geplaatst:

Ik snap alle ophef niet helemaal.<BR>Laat onze Freek toch zitten. Tot nu toe is hij nog niet bij machten onze hobby klein te krijgen. Als Freek weggaat, betekend dit niet automatich dat het gedonder is afgelopen. Sterker nog ik heb van betrouwbare bronnen binnen C+ gehoord, dat ze ook van Freek af willen. <P>Dus laat Freek toch gewoon aanklooien "baat het niet dan schaad het niet"<P>ps. Ben wel benieuwd naar de Foto's

Geplaatst:

En hierbij de verzameling van Wilhelm op het "Funboard"<P> Thread: Ongehoord <BR> Post: als Toxicqbee zo hard roept dat het allemaal legaa <BR>Preview: als Toxicqbee zo hard roept dat het allemaal legaal is dan kan die toch ook wel met zijn echte naam op internet ? <BR> Kletspraat wilhelm 24 686 08-07-2001<BR>21:02 <BR> Thread: Ongehoord <BR> Post: inderdaad Satelliet, wie is hier vrij van zonden. <BR>Preview: inderdaad Satelliet, wie is hier vrij van zonden. Vergeet niet dat de grote (nou ja) man achter het vrijschakelboard Sat4all - d.w.z. TeeBee=Toxicq=KNIPKNIP- dezelfde is die voor de Udense speciaalzaak... <BR> Kletspraat wilhelm 24 686 08-07-2001<BR>14:41 <BR> Thread: Ongehoord <BR> Post: met dank aan TeeBee en zijn buddies <BR>Preview: met dank aan TeeBee en zijn buddies <BR> Kletspraat wilhelm 24 686 06-07-2001<BR>22:47 <BR> Thread: Is toxis{Q} Teebee???????????????? <BR> Post: jaha, hij was erbij. Hij was hoofd van de afdeling <BR>Preview: jaha, hij was erbij. Hij was hoofd van de afdeling kaartjes programmeren in Uden. Bij hem kon je ze in grote getale kopen. Mede door hem heeft Uden zo'n douw gehad. <BR> Kletspraat wilhelm 19 474 21-06-2001<BR>23:14 <BR> Thread: canal- <BR> Post: vwb concurrentie ben ik het eens. @Black tiger, he <BR>Preview: vwb concurrentie ben ik het eens. @Black tiger, het is niet zo dat A- de programma's niet in het buitenland wil verkopen, ze mag het niet van degenen van wie ze de programma's koopt. en 326C is niet stokoud... <BR> Nieuws en Informatie wilhelm 16 462 14-06-2001<BR>07:36 <BR> Thread: satellietpagina <BR> Post: satellietpagina <BR>Preview: "De webmasters van satelliet.pagina.nl hebben besloten om vanaf heden GEEN emails meer te beantwoorden die betrekkingen hebben op codes en software voor goldcards, funcards etc. <BR>CANAL+ heeft ons op zeer... <BR> Nieuws en Informatie wilhelm 0 166 13-06-2001<BR>23:59 <BR> Thread: Satmeeting Oosterhout. <BR> Post: De lange tenen van Teebee... Waarom wordt het toch <BR>Preview: De lange tenen van Teebee... Waarom wordt het toch altijd binnen de kortste keren vervelend als jij je ergens mee bemoeit ? Ik had het niet echt over een inval maar meer over undercover werk waarvan dan... <BR> Nieuws en Informatie wilhelm 11 396 04-06-2001<BR>16:16 <BR> Thread: Sat boards sluiten 1 voor 1 de file en key afdelingen. <BR> Post: zeg, doe me een lol. jij was toch hobbyist ? <BR>Preview: zeg, doe me een lol. jij was toch hobbyist ? <BR> Kletspraat wilhelm 11 526 04-06-2001<BR>09:15 <BR> Thread: Satmeeting Oosterhout. <BR> Post: ja maar denktenk, je denkt toch ook niet dat A- ze <BR>Preview: ja maar denktenk, je denkt toch ook niet dat A- zelf in *den en *xel is langs geweest om geprogrammeerde kaartjes te kopen, ze kijken wel linker uit. Vlgs mij zijn er toch bij A- die denken dat we soms... <BR> Nieuws en Informatie wilhelm 11 396 04-06-2001<BR>09:13 <BR> Thread: Satmeeting Oosterhout. <BR> Post: goed idee, I will be there. Even een puntje, hoe w <BR>Preview: goed idee, I will be there. Even een puntje, hoe weten we dat we onder ons zijn, en dat we niet allemaal worden gefotografeerd, nummerborden opgeschreven enz. door de bedrijfsrechercheurs van A- ? Heb... <BR> Nieuws en Informatie wilhelm 11 396 03-06-2001<BR>22:09 <BR> Thread: Sat boards sluiten 1 voor 1 de file en key afdelingen. <BR> Post: vind dit een ok ontwikkeling, weg met de fast food <BR>Preview: vind dit een ok ontwikkeling, weg met de fast food, gewoon weer thuis koken met verse ingredienten. Ik heb helemaal geen zin in die makkelijke gebruikers die het alleen maar gaat om gratis kijken voor... <BR> Kletspraat wilhelm 11 526 03-06-2001<BR>18:12 <BR> Thread: sat4all <BR> Post: sat4all <BR>Preview: Heb net met iemand gemaild die op Sat4all had gezegd dat TeeBee de boter goedkoper kan krijgen dan wij allemaal bij elkaar, binnen 1 minuut postje weg en registratie geschrapt. Wat is er nou langer bij... <BR> Kletspraat wilhelm 1 176 02-06-2001<BR>09:16 <BR> Thread: Handel in kaartjes? <BR> Post: vergelijking <BR>Preview: @exdumber; vwb T**B** maakte ik geen VERGELIJKING met de handel in kaartjes, een van de oorzaken dat onze Udense vrienden toch een beetje b******koek hebben gehad is het pushen van geladen kaartjes door... <BR> Kletspraat wilhelm 28 707 25-05-2001<BR>08:38 <BR> Thread: Handel in kaartjes? <BR> Post: volgens mij zijn wij het eens BT, waar ik alleen v <BR>Preview: volgens mij zijn wij het eens BT, waar ik alleen van baal (en jij ook hoop ik) is <BR>1. dat hobbyboards ook door de handel worden gebruikt; <BR>2. dat we er daarom een aantal keren vanaf zijn geflikkerd en... <BR> Kletspraat wilhelm 28 707 23-05-2001<BR>08:03 <BR> Thread: Handel in kaartjes? <BR> Post: jongens, erg leuk dat we elkaar hobbyist noemen en <BR>Preview: jongens, erg leuk dat we elkaar hobbyist noemen en dit board een hobbyboard, maar hoe denken we dat deze heren hebben geleerd kaartjes te proggen ? Niet in de openbare bibliotheek denk ik zo. En zijn we... <BR> Kletspraat wilhelm 28 707 23-05-2001<BR>00:04 <BR> Thread: opzoek naar passw <BR> Post: en de Seka en devoy URLs graag <BR>Preview: en de Seka en devoy URLs graag <BR> De Bedelstaf wilhelm 6 299 21-05-2001<BR>22:31 <BR> Thread: opzoek naar passw <BR> Post: ikke ook ajb <BR>Preview: ikke ook ajb <BR> De Bedelstaf wilhelm 6 299 21-05-2001<BR>22:23 <BR> Thread: is sat4all gehackt ???? <BR> Post: virus <BR>Preview: @black tiger; dat zal allemaal wel, ben ook overtuigd van de goede bedoelingen enz. wat ik eigenlijk denk is dat er files met virus bijvoorbeeld aan Sat4all kunnen zijn gestuurd door lieden in het Gooi... <BR> Kletspraat wilhelm 19 470 17-05-2001<BR>22:41 <BR> Thread: is sat4all gehackt ???? <BR> Post: bij wijze van spreken dan he, met het grootvuil me <BR>Preview: bij wijze van spreken dan he, met het grootvuil mee. Maar dit was zeker geen hardware probleem maar iets dat in die file zat. <BR> Kletspraat wilhelm 19 470 17-05-2001<BR>06:47 <BR> Thread: is sat4all gehackt ???? <BR> Post: Dacht dus eerst dat je wat anders bedoelde, laats <BR>Preview: Dacht dus eerst dat je wat anders bedoelde, laats iemand gesproken die filetje van Sat4all download had gehaald, hele computer f***** up, kon zo met het grootvuil mee. <BR> Kletspraat wilhelm 19 470 16-05-2001<BR>21:24 <BR> Thread: Groot tumult in de UK! <BR> Post: dichter bij huis mag ook. Onder Cyber crime van on <BR>Preview: dichter bij huis mag ook. Onder Cyber crime van onze goeie ouwe satellitefun staat er ook iets over, tijdje terug ook op Sat4all ('Kan dat zomaar'?) maar die is door de sat4all chef gesloten, weet niet... <BR> Kletspraat wilhelm 17 938 16-05-2001<BR>21:20 <BR> Thread: Groot tumult in de UK! <BR> Post: heren heren, dit is dus geen ver van mijn bed show <BR>Preview: heren heren, dit is dus geen ver van mijn bed show, er is dus net iemand door de digitale recherche aangepakt in ons eigen polderland die wat sites had uitstaan, keurig geredirect en zo, mooi datie gekielhaald... <BR> Kletspraat wilhelm 17 938 16-05-2001<BR>08:16 <BR> Thread: Canal+ lanceerd na x-zone.nl nu ook x-keys.nl <BR> Post: aktueel <BR>Preview: wie is trouwens die vent (Mike) in de Aktueel van deze week, dit is dus geen goede reclame voor de hobbyisten zoals wij. <BR> Nieuws en Informatie wilhelm 11 1140 14-05-2001<BR>10:02 <BR> Thread: Groot tumult in de UK! <BR> Post: lachen jongens, heb net een stukje over iets soort <BR>Preview: lachen jongens, heb net een stukje over iets soortgelijks dat real time is gebeurd in polderland nog wel bij item Cyber crime gezet. Dit moet dus wel een hobby van me blijven, anders ga ik wel sjoelen.... <BR> Kletspraat wilhelm 17 938 06-05-2001<BR>22:57 <BR> Thread: Cybercrime <BR> Post: Nou dat heeft dus wat moeite gekost, mijn maat h <BR>Preview: Nou dat heeft dus wat moeite gekost, mijn maat heeft intussen alles naar zijn advocaat gestuurd, was toch een beetje huiverig, je kent dat wel, hij had alleen nog een kopie van wat stukken die ik niet... <BR> <BR>****************************<BR>Webmaster <A HREF="http://www.satnerds.com" TARGET=_blank>Satnerds</A>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.