Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 99
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

We moeten maar zo denken dat we nu nog kunnen lachen, cartoons etc. Houdt Freek ermee op dan komt er andere aktie, hoe die is weten we niet daarin tegen is Freek voorspelbaar. Hij houdt de hobby interressant (zie die nieuwe DLMAster die fantastisch is) hellaas doet Freek ook dingen die bij de wet illegaal wordt bevonden. maar ja waar mensen werken worden fouten gemaakt. De grootste fout van C*N*L+ die kent heel europa nu. Maar ja, hier in Spanje hebben ze volgens mij nog nooit zoveel leden gehad.<P>Chris <P> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0<p>[ 18-07-2001: Message edited by: CHRIS ]

Geplaatst:

Ik vind wel dat als er een nieuwe Freek komt, en dat zal ongetwijfeld een keer gebeuren, moeten wij wel, ter nagedachtenis aan onze hofnar onder de juristen, deze gewoon Freek blijven noemen !<P>Ik ken namelijk iemand die al tietallen jaren een hond heeft, en elke keer als zo'n beestje komt te overlijden geeft hij zijn nieuwe hond dezelfde naam; ter nagedachtenis aan de eerste en tevens lekker makkelijk onthouden.<P>Wel leuk hoor om het hier eens over te hebben; even een break in technische babbels.<P>greetz.

Geplaatst:

Het ziet er naar uit dat <A HREF="http://www.xxxxxxxxxxx.nl" TARGET=_blank>xxxxxxxxxxxxxx</A> zomaar ineens geen vrienden meer heeft. Van die verklaring zakt je broek toch af of niet? blush.gif" border="0 <BR>Die --==| tHe PrEsiDeNt |==-- die de site gehackt heeft, is toch niet die man die ik hier vandaag president gemaakt heb he? Dan zal ik hem zijn titel namelijk weer af moeten nemen en hem "geniaal" moeten gaan noemen. <BR>Kan hij zoiets niet bij de plusserts doen?<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]<p>[ 19-07-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Geplaatst:

Ja ik tuinde er ook met open ogen in, de site is gehackt en ik las te snel.<P><BR> laugh.gif" border="0mad.gif" border="0mad.gif" border="0mad.gif" border="0<p>[ 18-07-2001: Message edited by: CHRIS ]

Geplaatst:

En dan te bedenken dat ik bij die slijmjurken ook nog een 3 satreceivers heb gekocht.. de ratten..

Geplaatst:

Ik hacken welnee, dat mag niet en dat is strafbaar, ik doe alleen wat wettelijk mag volgens de regels en tussen de regels door. Kwestie van een juridische achtergrond.<P>Maar ehh vanavond gaat <A HREF="http://www.piracy.nl" TARGET=_blank>www.piracy.nl</A> nog de lucht in.<P>Freek gaat geschiedenis maken, hierbij dan ook de oproep dat na de plaatsing van zijn foto deze eens lekker artistiek te manipuleren en deze dan in de sectie kunst te droppen.<P>Maar ff een site in elkaar kleien. Maar las ik dat nou goed dat hij als vrouw op een board had ingelogd.....verklaard wel dat ie in een lichte hemels-blauwe Alfa rijdt.<P>Mij benieuwen op de rechtbank of hij (ehh zij) als travestiet langskomt.<P> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Je weet nooit, misschien kan een lelijke vent altijd nog voor lekker wijf doorgaan...<BR> laugh.gif" border="0shocked.gif" border="0shocked.gif" border="0shocked.gif" border="0<P>Beanz ik kijk uit naar de site ! keep it up!<P>greetz

Geplaatst:

Persoonlijk denk ik dat het bericht van ***geen-reclame*** een stap in de goed richting is.<BR>Want het zijn juist de handelaren die hiermee worden benadeeld en dat is volgens mij iets wat we allemaal graag willen. (als echte hobyist!)<BR>Vergeet niet dat juist de handelaren grof geld verdienen met het werk wat door de hobyisten wordt gedaan.

Geplaatst:

hmm heb de gehackte site gemist, kan iemand me misschien die brief ff mailen, ber er erg benieuwd naar... smile.gif" border="0

Geplaatst:

Heb de boel ook misgelopen vanavond om 19.00 uur kon ik niets vreemds vinden op de site, kan iemand hem mischien naar mij toe mailen, of mischien nog leuker hier posten..<BR> confused.gif" border="0

Geplaatst:

Ben het met Paperclip eens. Laat C+ nu eens de hobbyisten met rust laten en zich meer gaan richten op handelaren. Mensen die gewoon nu nog 50 tot 75 piek vragen voor een lege goldwafer kaart en nog eens hetzelfde bedrag vragen om een kaartje te proggen (en dan moet je natuurlijk nog elke maand terugkomen bij ze voor nu code's) mogen van mij liever vandaag als morgen hangen aan de hoogste boom.

Geplaatst:

@Deenja & Jacg<P>Ik heb gisteren nog wel de image kunnen bemachtigen en deze hier op de server geplaatst. Het is zo te zien een openbaar rapport dus zal daar vast niemand bezwaar op hebben.<P><A HREF="http://212.204.253.253/images/***geen-reclame***.gif" TARGET=_blank>Verklaring ***geen-reclame***</A><P>***geen-reclame*** verklaart hier dus feitelijk dat iedere handelaar die <B>lege</B> smartcards en programmers verkoopt illegaal bezig is omdat ze de middelen verschaffen waarmee u zelf een kaart kunt maken waarmee u gratis naar betaalzenders zou kunnen kijken. Er zouden ook volgens deze door Canal+ ingeroepen "expert" geen andere legale toepassingen voor dit soort apparatuur zijn? Waarop baseert een "expert" dergelijke uitspraken als hij zelf vol blijft houden met dergelijke apparatuur nooit iets te maken te (willen) hebben gehad?<BR>Dit lijkt me een beetje ver gaan en is gezien de achtergrond van ***geen-reclame*** in het d2mac tijdperk en zijn "Irdeto fase" wellicht ook schijnheilig te noemen.<BR>Ik begrijp dan ook niet dat een serieuze satelliet vakhandelaar zich plotseling tot dit soort uitspraken laat verleiden.<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]<p>[ 19-07-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Geplaatst:

Hallo,<P>Toxic, die brief is die nu werkelijk geschreven of is die een beetje veranderd door de president?<P>Ik een beetje verward nu!!<P>Chris confused.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.