Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,<P>Ik heb me vandaag telefonisch laten vertellen dat deze brief naar bijna alle handelaren gestuurd is en dat hij vandaag door canal+ als bewijsstuk in de rechtszaak is gebruikt.<BR>Hij bestaat dus echt en is in onveranderde vorm. <P>Toxic[Q]

• Reacties 99
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

dan moeten we maar eens kijken om deze handelaar, wat is zijn naam ook al weer te gaan boycotten.<P>Als je zoiets doet dan ben je net een klein kleutertje die bij de meester een 10 probeert te slijmen<P> mad.gif" border="0

Geplaatst:

hi. ik ben erg benieuwd hoe het in middelburg gegaan is ,en hoopte hier van iemand een verslag te lezen. niemand geweest ? of met stomheid geslagen ?<BR>gr trust

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Geplaatst:

Ik sluit me aan bij de posting van trust...<BR>..na enkele eerdere posting over de ondertussen roemruchte rechtzaak, had ik eigenlijk direct een nieuw topic hierover verwacht. Tot nu toe echter niets te vinden???<BR>Ben erg benieuwd na het 'Udense-verhaal' of de opstelling van allen (incl. rechter) hetzelfde zijn gebleven of dat er een nieuwe weg is ingeslagen.<P>Groeten, CK confused.gif" border="0smile.gif" border="0

Geplaatst:

wat ***geen-reclame*** betreft <BR>schijnheilig kan je dit zeker noemmen.<BR>en vooral in de periode toen zijn schuurtje nog zijn verkoop ruimte was.<BR>(in de tijd van de vc1/vc2/ d2mac) <BR>naar mijn mening kan hij zich beter afzijdig<BR>houden van de uitlatingen die hij in de brief aan haald.<P>gr. ventury

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by TeeBee:<BR><STRONG>Huh? Leef ik in de twilight zone?<BR>Gisteren vond paperclip het maar wat leuk wat er op de ***geen-reclame*** site gebeurt was!?!<P>@paperclip: Vertelde jij mij niet via ICQ dat je het een perfecte actie vond? Misschien beter gezegd dat ik dat prima gedaan had? Nou ik was het niet hoor. Ik heb meer verstand van Hercules vliegtuigen laugh.gif" border="0<P>Cya!<P>TeeBee</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>TeeBee<P>Ik sta volledig achter de woorden die ik heb gezegd !<BR>Maar je zult me gelijk moeten geven in onderstaande vrije vertaling van de brief!<P>Ik heb nog nooit iemand bij een bedrijf wat alleen maar ontvangers.ed verkoopt gezien die daar kwam vragen om deurbeslag en deuropeners .<BR>Laat staan een automatische opener met pas.<BR>Want daar hebben we het over.<P>En persoonlijk denk ik dat daarmee de spijker wel precies op de kop is geslagen !

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by Paperclip:<BR><STRONG><P>TeeBee<P>Ik sta volledig achter de woorden die ik heb gezegd !<BR>Maar je zult me gelijk moeten geven in onderstaande vrije vertaling van de brief!<P>Ik heb nog nooit iemand bij een bedrijf wat alleen maar ontvangers.ed verkoopt gezien die daar kwam vragen om deurbeslag en deuropeners .<BR>Laat staan een automatische opener met pas.<BR>Want daar hebben we het over.<P>En persoonlijk denk ik dat daarmee de spijker wel precies op de kop is geslagen !</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P><BR>Tuurlijk is het op die manier wel aannemelijk dat de kaartjes niet gebruikt gaan worden om huizen mee te beveiligen, maar het KAN wel. Als de kaartjes zelf niet illegaal zijn, mag je ze overal verkopen. Het zou toch krom zijn als je ze wel zou mogen verkopen in een sloten-winkel maar niet in een sat-shop?

Geplaatst:

Kinderen, wat wil Canal+ nu eigenlijk van de satelliet handel?<BR>Willen ze dan dat de 15.000 elektronica zaakjes in Nederland dan maar MasterCRD's, Goldprogrammers en Atmel kaartjes gaan verkopen??? Het zijn legale elektrotechnische artikelen en ik kan de ramp niet meer overzien als zo meteen die 15.000 elektronica zaakjes ook nog ontvangers gaan verkopen zonder dat deze over enige kennis over satelliet apparatuur beschikken frown.gif" border="0<BR>Bovendien heb ik van MSAT begrepen dat deze zaak wel degelijk ook andere artikelen verkoopt als bijvoorbeeld GSM telefoons en dus wel degelijk een legale toepassing heeft voor MasterCRD's en Phoenix programmers en MasterA's. Verder bestaat er goldcard software waarmee je de werking van een GSM kunt testen dus ik denk dat het weer eens niet bijzonder slim aangepakt is van Canal+.<BR>Ik heb hier een volledig verslag binnen gekregen van de rechtszaak en zal dit zo meteen doorlezen, samenvatten en op deze plaats publiceren. Goed werk heeft even tijd nodig. laugh.gif" border="0<P>Toxic[Q]

Geplaatst:

hier kun je alles lezen!<P><A HREF="http://212.204.253.253/msat.htm" TARGET=_blank>Verslag kort geding tegen MSAT op 19-07-2001 te Middelburg</A><P>De uitslag van dit kort geding is overigens 27 Juli om 14.00 uur.<P>Ik wil opmerken dat ik zelf ook een duidelijk standpunt heb over commerciële piraterij. Ik vind ook dat satelliet speciaalzaken die illegale beschreven smartcards verkopen door justitie en door Canal+ aangepakt mogen worden. Ik vind wel dat Canal+ zich op belachelijke wijze gedraagt en middelen gebruikt die volgens de Nederlandse wetten ook niet toelaatbaar zijn. Ik overweeg ook aangifte te doen tegen Irdeto Access en Canal+ vanwege het betreden van onze server. Dit is in onze regels verboden en wij hebben het recht de toegang tot deze members-only server te beperken middels onze regels. Irdeto Access en Canal+ en de medewerkers van deze bedrijven beschikken niet over een opsporingsbevoegdheid en hebben dus geen recht gebruik te maken van deze server! <BR>Tips over dit onderwerp zijn welkom.<P>Toxic[Q]

Geplaatst:

Ik heb echt genoten van het verslag. laugh.gif" border="0 Bedankt.<P>Henri. smile.gif" border="0

Geplaatst:

Het zou me verbazen als de afloop anders zou worden. Wat een trieste vertoning. Volgens mij liggen de flesjes alweer koud. laugh.gif" border="0<P>Hulde aan de verslaggever. wink.gif" border="0

Geplaatst:

Mischien heb ik het belangrijkste over het hoofd gezien maar is er ook nog een vonnis uitgesproken ?

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.