Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ach; dat hij een clown is dat wisten we al!<BR>ik bedoelde klonen.<P>Hij zorgt dat we dadelijk gelegaliseert zwart kunnen kijken.<P>Voor C+ is hij trouwens een grote onkostenpost. wat kost Freek, en wat kosten zijn engellen laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

• Reacties 99
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> Ik overweeg ook aangifte te doen tegen Irdeto Access en Canal+ vanwege het betreden van onze server. Dit is in onze regels verboden en wij hebben het recht de toegang tot deze members-only server te beperken middels onze regels. Irdeto Access en Canal+ en de medewerkers van deze bedrijven beschikken niet over een opsporingsbevoegdheid en hebben dus geen recht gebruik te maken van deze server! <BR> <HR></BLOCKQUOTE><P>Als iedereen zijn eigen regels gaat opstellen en bij overtreding van de door hem opgestelde regels door derden een aangifte gaat doen, krijgen de justitiele instellingen het nog druk. Het is bij wet niet verboden voor de anaalboys om Sat4*ll te bezoeken. Ik denk dan ook sterk dat je aan het kortste eind zal trekken.<BR>Toch: succes!!<P>PS: is het voor een scriptwizzard niet mogelijk eens cript oid te maken die zodra er vanaf een anaalserver ingelog wordt op S4A gewoon de boel te blokkeren??<BR>Ahhh, mister v/d *ng*l: access not allowed.<BR>Goodby and CU in court.

Geplaatst:

Heb net even het verslag gelezen......Hahahahaha. Wat een m*fkezen.<BR>Geven toe dat ze hun eigen systeem niet goed kunnen beveiligen en verwachten dan dmv art 326c dat de staat erop toe zou moeten zien dat de bescherming geboden wordt.<BR>Als ik mijn fiets niet op slot zet en hij wordt gejat, ga ik toch ook niet klagen bij de politie dat die beter op mijn fiets had moeten letten????<BR>C+ hanteert een lek systeem en de overheid mag dan de gaten dichten???? Hoop ik toch niet dat de overheid hier in mee gaat, anders zit Wim K*k straks zonder natuurfilms.<P> <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> Irdeto verteld over de achterliggende techniek van hun systeem. Ze vertellen over hun Entitlement Control Messages, Route description keys en hoe het systeem nu precies werkt.<P> <HR></BLOCKQUOTE><BR>Da's mooi, steken de bezoekers aan de C+ show ook nog 's wat op.<P>Nou ja...verder lijkt het zo'n beetje dat C+ geen poot heeft om op te (be)staan.<BR>Donkere wolken aan de horizon van C+.....<BR>Uitspraak 27 juli. Ik ben benieuwd.<BR>Goed nieuws gaat snel, slecht nieuws nog veel sneller.<BR>Freek jonge..... kop op, jij hebt je best gedaan.<p>[ 20-07-2001: Message edited by: Diavolo ]

Geplaatst:

leuk is het wel als je toegeeft dat je systeem kwetsbaar is.<BR>maar als er mensen zijn die tegen canal + in willen gaan is dit toch een goed idee?? laten we dat dan lekker samen met zijn allen doen. sta je dan niet iets steviger in je schoenen?? lijkt me wel. ik lees op deze topic al 3 mensen die iets zouden willen beginnen tegen al dit geeikel. laten we dan met zijn allen die het lef hebben tegen de heren opboksen. weten we gelijk wat wel of niet op het net gezet kan en mag worden.<BR>bovendien scheeld dit in de kosten en weten we met meerdere personen meer dan 1.<P>greetings opeltje

Geplaatst:

Ik ben juridisch niet zo heel erg goed onderlegd maar ik weet bijna zeker dat wij canal+ wel degelijk de toegang tot DIT message board kunnen verbieden daar het een besloten message board is waar je je voor dient te registreren en registratie is voor Canal+ enz. uitdrukkelijk verboden.<BR>Ik ga maandag direct juridisch advies inwinnen.<BR>Ik heb vandaag de aangiftes van MW en van XTRASAT gezien en tevens heeft een ander bedrijf gisteren aangifte gedaan tegen Canal+ wegens laster en smaad. De politie Uden zal deze zaak door de digitale recherge laten behandelen dus ik neem aan dat het grondig uitgeplozen gaat worden. Ze krijgen het daar nog druk:-))) <P>Toxic[Q]<p>[ 21-07-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Geplaatst:

druk?? dat moet ook. dan komt er eindelijk eens wat meer actie tegen c*nal+. ik dacht dat niemand of weinig mensen/bedrijven tegen c*nal+ aan durfden te boxen, maar het gaat er nu toch wel erg op lijken dat freek een koekje van eigen deeg terug krijgt. en dat is een goede zaak. ii ben ook wel nieuwschierig wat er juridich mogelijk is. ook voor de kleinere sites die de e-mails van freek hebben gekregen en er een verzoek aan de server owner is gedaan om de site dicht te gooien. daar is de vraag natuurlijk ook nog bij of je dan freek moet hebben of de provider.....je huurt (of gratis) toch een beetje webspace bij een provider?? als die besluit om de boel dicht te gooien wie is er dan verandwoordelijk voor??? juridich lullen is leuk maar hoe het echt zit???? ik weet het niet, menig jurist zal het er nog moeilijk mee hebben denk ik.<P>greetings opeltje<BR> rolleyes.gif" border="0

Geplaatst:

hmm henkie, misschien dat de rechter eerst moet nadenken..... doet ie meestal hoor..<P>eeh toxiq, fantastisch verhaal, misschien is er bij sbs6 nog ruimte voor je, de week van toxiq??? laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Ik zelf denk dat je c*n*l + de toegang tot het board kan ontzeggen,helaas zal het daar alleen bij blijven,juridisch gezien zul je het bij aangifte en een eventuele rechtzaak<BR>verliezen(reden),deze personen kunnen zeggen dat zij niet bedrijfsmatig het board bezoeken,maar privè,zelfs waarschijnlijk als zij het vanaf de c*n*l + server doen,want waarvandaan je het internet bezoekt doet er niet toe,we moeten hier gewoon onder ogen zien,dat zij dit doen en er niet teveel aandacht aanschenken,de meeste hebben zelf wel gelijk door als het 1 van die boys is die hier de boel gaat opzitten naaien,probeer inderdaad zoveel mogelijk van de ip adressen van die boys te blokeren,veel zin zal het niet hebben want zij kunnen ook gewoon thuis via hun internet aansluiting erop komen,men moet het dus maar gewoon zien in de trend van een spelletje,zij proberen hier ook iets van hun eigen systeem te leren,een soort kat en muis spelletje,dat die boys in weze allang verloren hebben,iets wat ze zelf ook allang weten,alleen in hun bedrijfsvoering moeten ze er toch proberen om er nog zoveel mogelijk laten zien dat ze er toch iets proberen aan te doen,iets wat eigenlijk logisch is,zij hebben een slot gemaakt,alleen half europa heeft de sleutel!!!! laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Een uitstekend verslag. Complimenten!<BR>Eerlijk gezegd verbaast het me dat C+ niet wat 'intelligenter' is geworden? Als ze op deze hobby-boards rondhangen moeten ze ondertussen toch wel iets hebben opgestoken?<P>Ben benieuwd naar de uitspraak op de 27e<P>Groeten, CK laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR><B>hmm henkie, misschien dat de rechter eerst moet nadenken..... doet ie meestal hoor..</B><HR></BLOCKQUOTE><P>@jacg<P>Dat snap ik maar ik lees niets over een datum van de uitspraak.

Geplaatst:

Goed verslag!<p>[ 20-07-2001: Message edited by: Bigfoot1972 ]

Geplaatst:

sorry hoor, maar dan wordt het toch echt tijd om je bril te poetsen.<P>Toxic[Q]<P>----<BR>Wie leest is duidelijk in het voordeel!

Geplaatst:

ik wist niet dat Freek een VIP is laugh.gif" border="0 <P>Of zou hij zich onzeker voelen?<P>Goed verslag trouwen.<BR>Alleen jammer dat er geen frontaal aanzicht van Hr. Freek was.<BR>Anders had ik hem de hand kunnen schudden op 8 september. laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Het lijkt wel of de heer Bush zich heeft moeten verantwoorden in die rechtzaal. Wel een beetje overdreven hoor al die rompslomp rond een jurist van zijn kaliber. Vrees dat alle betaalde abo's binnenkort een speciale toeslag moeten gaan betalen ivm de beveiliging van personeel. <P>Over het verloop van de rechtzaak...ja het is aan de rechter om zijn eigen oordeel er over te vellen. Op het eerste oog lijkt het me na het lezen van het verslag een 1-2-3tje.<P>Overigens als je incognito die rechtzaal uit wil stappen nadat je een zaak heb gedaan over satelliet dan is het aan te raden om zeker GEEN petje van Astra op je hoofd te zetten. Je bent in Zeeland dus iedereen is gek van Blof dus koop voor de rechtzaak op de eerste de beste hoek van de straat z'on petje en zet die op je hoofd. Verder misschien een heel oud slobberig joggingspakje kopen en je eigen even verkleden. smile.gif" border="0smile.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.