Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi allemaal,<P>Om mijn mosc kaartje autoupdate te krijgen hoef ik toch alleen maar PPUA toe te voegen?<BR>Nu heb ik met seca V109 van een org kaartje de PPUA uitgelezen en met bluecard deze op het mosc kaartje gezet maar hij update niet naar febr. zoals de org kaart. Wie weet wat ik fout doe en of wat ik wel moet doen om hem AU te krijgen?<P>Gr Salu2

Geplaatst:

je heb ook een geldige 01 key nodig wil je de auto-update werkend maken. Uiteraard van dezelfde kaart.

Geplaatst:

En weet jij ook hoe ik die daar achter kan komen? Ik dacht namelijk dat het progje Bluecard die vanzelf al gaf.

Geplaatst:

Loggen of via de c1 34 bug achter een gedeelte van deze key komen. Max 3 onbekende bytes zijn nog te achterhalen. Loggen: bij een nieuwe kaar is dit eenvoudig, de eerste twee weken wordt de key continu met het 40 ... 52 commando meegestuurd. Je moet hem alleen decrypten met de originele kaart.<P>MTB

Geplaatst:

Oef, dit is dus niet eenvoudig. Nou dan zit er niks anders op dan verloopig iedere maand maar opnieuw progge en heel veel leren. Krijgen mijn ouders toch nog wat ze altijd graag wilden. Dat ik door studeerde hahaha.<P>Gr Salu2

Geplaatst:

Dat loggen is niet zo moeilijk. Je kunt het zelfs met een season1 met voyager. Echter zonder beeld maar het ging om de MK01. Deze worden alleen gedurende bepaalde tijd tijdens het activeren (ongeveer 2 weken) uitgezonden. Dus je moet er snel bij zijn.<P>MTB

Geplaatst:

Maar je kunt die mk01 toch creeren met het progje mkfind ?

Geplaatst:

Met MK find creer je een MK in de provider 0000 Seca. Ik zou hem maar niet op 01 zetten want dan overschrijf je de MK01 van seca. Niet doen dus. MK 02t/m05 zijn prima. Met deze eigen MK kun je per provider de div. keys schrijven. Als je niet de juiste MK01 behorende bij een PPUA bij deze provider plaatst is je kaart niet AU. Als je een C+ kaart hebt staat er al een onbekende MK01 op. Geeft niets deze heb je ook niet nodig want de keys 0c,0d en 0e rollen vanzelf binnen. Gewoon intact laten.<P>MTB

Geplaatst:

En wanneer weet je dan welke mk bij die bepaalde PPUA hoort? Als ik het goed begrijp kun je dus op die manier wel van je mosc een au maken?

Geplaatst:

Salu,<P>Neem de laatste secanix versie van Devoy. Kijk met een edit van secanix wat de providers,PPUA's en de MK01 zijn. Een groot aantal werkt nog prima.<P>MTB

Geplaatst:

Tanx voor de tip MTB. Ik heb de devoy files al een tijdje maar had me er nog niet in verdiept. Zal ik eens doen.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.