Restful Geplaatst: 4 februari 2004 Geplaatst: 4 februari 2004 Kan iemand mij misschien helpen aan een site van bewegende avaters of een site waar je je bewegende avaters zelf kunt creeren? Want ik wil ook een bewegende avater plaatsen hier. Bij voorbaat dank Met vriendelijke groet, Restful XTREND6500, XTREND6500, 2x draaibaar DVB Triax schotel 105 cm.
Gekkenhuis Geplaatst: 4 februari 2004 Geplaatst: 4 februari 2004 die kun je zelf heel simpel maken met Animation Shop van Paint Shop Pro. Groetjes Gekkenhuis
Restful Geplaatst: 4 februari 2004 Auteur Geplaatst: 4 februari 2004 ik kom alleen "free to try" versies tegen, is er ook een 'free' versie misschien? Met vriendelijke groet, Restful XTREND6500, XTREND6500, 2x draaibaar DVB Triax schotel 105 cm.
Ome Merde Geplaatst: 4 februari 2004 Geplaatst: 4 februari 2004 klik hier of google gebruiken, vind ook genoeg ... merDe deze ruimte is te huur
Restful Geplaatst: 4 februari 2004 Auteur Geplaatst: 4 februari 2004 Bedankt Ome Merde. Wat mij betreft mag deze topic worden afgesloten. Bedankt voor de reacties. Met vriendelijke groet, Restful XTREND6500, XTREND6500, 2x draaibaar DVB Triax schotel 105 cm.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen