marco24 Geplaatst: 4 februari 2004 Geplaatst: 4 februari 2004 wie heeft er voor mij meer informatie voor het werken in nieuwsgroepen in newspro i.c.m. newszilla ik vind nu steeds maar niets en achter elke nieuwsgroep staat empty met vr gr marco
Bocky Wocky Geplaatst: 4 februari 2004 Geplaatst: 4 februari 2004 Lees ff hier There are 10 kinds of people in the world. Those who understand binary numbers and those who don't.
marco24 Geplaatst: 5 februari 2004 Auteur Geplaatst: 5 februari 2004 ok zo ver was ik al dat gaat over ftd en dat werkt hier goed alleen ik kan het een en ander in newspro niet instellen of voor elkaar krijgen en dan met name voor newszilla ik denk toch dat ik eerst op een of andere manier in moet loggen maar hoe???
sinto Geplaatst: 5 februari 2004 Geplaatst: 5 februari 2004 er zij toch severs voor . en wat moet je dan nog instellen. laat het even weten , misschien kan ik je helpen. sinto's rule.....fun for everyone...
Bocky Wocky Geplaatst: 5 februari 2004 Geplaatst: 5 februari 2004 http://www.usenetopia.com/ There are 10 kinds of people in the world. Those who understand binary numbers and those who don't.
Morgothzz Geplaatst: 6 februari 2004 Geplaatst: 6 februari 2004 En Deze voor het instellen van Newspro Regards 'Life Is A Joke'
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen