Gast Geplaatst: 5 februari 2004 Geplaatst: 5 februari 2004 Hallo, Ik heb hier een pc staan met internet via chello,maar nu heb ik nog een pc beneden staan en wil ik ook internet op hebben Is daar iets voor dat ik ook op die andere pc kan internetten? Wie weet daar een oplossing voor? groetjes en bedankt
Unetwork Geplaatst: 5 februari 2004 Geplaatst: 5 februari 2004 Gewoon een eenvoudig netwerk maken en dan bij de connectie sharing aanvinken. Ik weet niet wat voor aansluiting je hebt, breedband, dialup maar kan je wel vertellen hoe ik het heb gedaan: ADSL komt binnen op mijn switcher die via een netwerk kabel aangesloten is aan 3 PC's hier. Omdat mijn ADSL geen vast IP adres heeft kan ik op al mijn PC's gewoon internetten. Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Gast Geplaatst: 5 februari 2004 Geplaatst: 5 februari 2004 hai, Ik heb en modem van chello,he Dus ik internet via lan ,ik weet niet of je hiermee ook raad weet? maar alvast bedankt ,want volgens mij moet het wel kunnen dan geotjes daantje
Ome Merde Geplaatst: 5 februari 2004 Geplaatst: 5 februari 2004 gewoon een breedband router scoren en gaan met die banaan : kabelmodem -> router -> PC's merDe ps. kabelinternet configuraties i.c.m een breedband router is al heel vaak aan bod geweest op sat4all. even de zoekfunctie gebruiken en je komt er vast uit. deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 5 februari 2004 Geplaatst: 5 februari 2004 [color:"red"] eerste en laatste waarschuwing, lees de regels! [/color]
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen