Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb uit een org kaartje met progoff13 een mk00 Seca uit mijn secakaart getoverd. C+ gebruikt deze key dus om mijn kaart te proggen. Voor AU heb je Mk01 en ppua nodig, van de desbetreffende provider. Mijn vraag:<BR>kan ik met de Mk00 seca en bijbehorende ppua, de Mk01 Ident 0019 "vangen"?, zo ja, met welke Pic software?.

Geplaatst:

Ik heb onderstaande info van het sat4all board gehaald, en toen uitgevoerd, nu is mij kaartje update. Succes ermee:<P>mk2 of mk3 schrijft een masterkey 02 naar je kaart.<BR>met deze 02 key kan men dan met sce 1.09 of hoger de bitmaps veranderen.<BR>ga naar configuratie in sce en vul daar in F2 en daarnaast de gezochte en geschreven key 02.<BR>daarna connect en dan provider.klik op read privider 00-0f als ik mij niet vergis en dan ga je naar canal+.<BR>dan kan je de bitmaps veranderen (van "00 00 00 00 00 00 00 04" naar "FF FF FF FF FF FF FF FE")<BR>zet een betaalprovider je kaart steeds terug,steek dan een blokker ertussen en daarvan heb je dan geen last meer.<P><BR>groetjes Henri.<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Pic-o-matic<BR>Kijk even een paar topics hier beneden, wordt je uitgelegd hoe je MK01 uit een kaart kan halen voor je AU.<BR>Succes JD

Geplaatst:

dit lukt niet!, ik haal mijn Mk 02 seca, welke ik zelf in de kaart heb geprogt, uit de kaart net deze methode!??

Geplaatst:

Wat lukt er precies niet, iets uitgebreider schrijven, dan kunnen er meer op antwoorden.<BR>JD

Geplaatst:

Maak even uitdraai records prov.00,01....<BR>Cardmaster+ werkt heel snel voor dit karwei, kunnen wij kijken hoe je records in elkaar steken.

Geplaatst:

Ik heb even iets verder gekeken, en "boven" mijn Mk01 staat geen record. Mk01 heeft record 0018, en het eerstvolgende record is record 000A, als ik dan de procedure volg, dan komt cardwizard met de 5 bytes van mijn eigen seca 02 key. Dus volgens mij moet ik een record op plaats 0017 zien te krijgen, maar hoe?

Geplaatst:

Ik heb de Mk01, tankz. Wel 6 uur met cocdec lopen zoeken naar eerste 3 bytes. <BR>cu

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.