Gast Geplaatst: 23 januari 2001 Geplaatst: 23 januari 2001 Hoi,<P>Ik dacht met mkfindv2 mijn mk01 key te vinden van mijn originele kaart maar in plaats daarvan zegt mkfindv2 Proces Complete - Management Key written succesfully. Betekend dat de waarde die hierbij staat mijn originele mk01 key is of heeft mkfind daadwerkelijk een andere mk01 op mijn kaart geschreven. Zo ja heeft dit gevolgen?? kaart werkt overigens nog steeds.<P>Groeten,<P>
MTB Geplaatst: 23 januari 2001 Geplaatst: 23 januari 2001 Als hij op mk01 stond heeft de Seca provider er een MK01 bijgekregen. Nu kun je je kaart bewerken. Check dit met een Secamosc proggie. Staat er nu ook een key 01 bij Seca ?<BR>Dit is niet de MK01 van je provider .!<BR>MK find vindt dus geen keys maar schrijft een key !!!!!<P>MTB
Gast Geplaatst: 24 januari 2001 Geplaatst: 24 januari 2001 Hoi MTB,<P>Is het ook risico-loos mogelijk om de MK01 & PPUA uit een originel kaart te toveren zodat ik deze in bv windecript kan plaatsen.<P>Ik wil ook mijn originele abb. omzetten naar een plus pakket, komt er dan tijdens het loggen ook de gewenste info?<P>Groeten,
Gast Geplaatst: 24 januari 2001 Geplaatst: 24 januari 2001 Ja met KeyExtractor loggen en je ab. aan laten passen.<P>Er word dan een nieuwe mk01 gestuurd. Met een beetje geluk moet het lukken.<BR>Hier wel tenminste maar nou ben ik altijd gelukkig..<P>
MTB Geplaatst: 25 januari 2001 Geplaatst: 25 januari 2001 Als je een beetje handig bent haal je deze keys ook uit je kaart zonder canal digitaal. Enig risico op fouten als je niet precies werkt of zaken vergeet. Ben je beginner of leek of knopjesdrukker dan niet beginnen aan uitlezen.<P>MTB
MTB Geplaatst: 27 januari 2001 Geplaatst: 27 januari 2001 Staat eerder in dit forum gemeld. Begin er niet aan als je niet alle aspecten beheerst.<P>MTB
Gast Geplaatst: 27 januari 2001 Geplaatst: 27 januari 2001 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR><font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by jojo10:<BR><B>HOE KAN DIT?</B></font><HR></BLOCKQUOTE><P>
Aanbevolen berichten