Gast Geplaatst: 23 januari 2001 Geplaatst: 23 januari 2001 Is er een proggie bekend die de UA kan wijzigen, of de card in een andere modus kan zetten zodat deze UA verandert kan worden.
MTB Geplaatst: 23 januari 2001 Geplaatst: 23 januari 2001 SCE 1.13 bevat een module om de UA te veranderen. Heb dit nog niet geprobeerd omdat ik dit een beetje link vind. Wie stelt zijn kaart beschikbaar. Dit zou je alleen nodig hebben om een cloon te maken.<P>MTB
Gast Geplaatst: 23 januari 2001 Geplaatst: 23 januari 2001 Ja, ik wil van een bepaalde kaart een cloon maken zodat deze niet via zijn UA bereikt kan worden. Met SCE1.13 is het niet mogelijk een UA te schrijven, heb nu via de chat gehoord dat dit alleen mogelijk is door de kaart in de prog.modus te zetten.<BR>MTB, is jou ook opgevallen dat nadat je geschreven heb met SCE de MK01 niet begint met 51... maar met F1... <BR>
MTB Geplaatst: 25 januari 2001 Geplaatst: 25 januari 2001 Bij mij zijn ze nog steeds als 51 en 51 geschreven als ik kijk in de records bij Cardmaster+<P>MTB
Gast Geplaatst: 25 januari 2001 Geplaatst: 25 januari 2001 Typisch, ik ga wel eens met de verschillende proggie's stoeien, kijken wat ze wegschrijven, je hoort het wel, toch duidelijk gezien en met ander prog. geschreven zodat de key weer 51 is.
Gast Geplaatst: 27 januari 2001 Geplaatst: 27 januari 2001 Een kaart kan via UA en key00 individueel geschreven worden, je kunt ook je keys 00 (van seca en 0019) uitlezen, opslaan en wijzigen, dan klopt de sig niet meer van de commando's over UA en kunnen ze zo niet meer bij je kaart. Eventueel kun je ze weer terugschrijven. (coderen over je eigen key).<P>Is dit te moeilijk, schrijf dan gewoon alleen keys 0C 0D 0E. Haal key 01 weg en zet iets willekeurigs in de ppua. Moet je elke maand even een nieuwe key inkloppen, maar dan heb je geen last van ECM's. <p>[This message has been edited by Satslope (edited 27-01-2001).]
MTB Geplaatst: 27 januari 2001 Geplaatst: 27 januari 2001 Ik heb het UA schrijven nodig om een echte cloon te maken van een buitenlands kaartje. Dan ik krijg ik bijv. automatisch de 01 keys binnen en de nieuwe PPUA. Ik moet nog checken of een goldcard ook in staat is met een geldige MK00 van Seca en provider hetzelfde kunstje kan. Hier kun je immers zeer eenvoudig het serial wijzigen. PBM's kun je op andere manieren weren.<BR>Heb ik gemailed naar betreffend persoon.<BR>MTB
Aanbevolen berichten