bogie Geplaatst: 5 februari 2004 Geplaatst: 5 februari 2004 sinds een paar dagen kan ik mijn twee dreamboxen niet meer benaderen. als ik ze ping krijg ik telkens een time out. ook met een andere pc lukt het niet terwijl ik tussen de twee pc's wel kan pingen. fire wall's enz. staan uit en in de router heb ik niets veranderd. weet iemand waar het aan kan liggen. gr.BOGIE.
Penthe Geplaatst: 5 februari 2004 Geplaatst: 5 februari 2004 Dit lijkt me meer een vraag voor de dreambox sectie, aangezien je probleem niet persee PC related is, dit onderwerp heet Windows en niet dreambox.
bogie Geplaatst: 5 februari 2004 Auteur Geplaatst: 5 februari 2004 ja maar dit is denk ik toch een windows probleem. gr.BOGIE.
Penthe Geplaatst: 5 februari 2004 Geplaatst: 5 februari 2004 Citaat: ja maar dit is denk ik toch een windows probleem. gr.BOGIE. Je zegt zelf de pc's kunnen naar elkaar pingen maar niet naar de dreamboxen dus ligt het probleem bij de dreamboxen neem ik dan direct aan. Zal er best wel iemand in de dreambox sectie zijn die jou weet te vertellen wat te doen om dit op te lossen.
Ome Merde Geplaatst: 5 februari 2004 Geplaatst: 5 februari 2004 hangen je dreamboxen wel in dezelfde IP-reeks als je PC's ? staat de vink bij enable network wel aan ? mocht je een DHCP-server draaien, vallen de IP-nummers voor je dreamboxen wel buiten je DHCP-reeks ? subnet hetzelfde ? merDe deze ruimte is te huur
bogie Geplaatst: 6 februari 2004 Auteur Geplaatst: 6 februari 2004 ik kan de box nu weer pingen. maar niet benaderen. vreemd het heeft altijd zo gewerkt. toch maar even verder zoeken dan. gr.BOGIE.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen