M€®LïÑ Geplaatst: 6 februari 2004 Geplaatst: 6 februari 2004 Progdvd loopt hier niet syncroom na een tijdje nu schijnt het dat ik deze dmv hardware mode goed kan zetten.. alleen hoe doe ik dat???? nergens te vinden. Als ik opneem met my theatre dan zijn sommige films ook niet syncroom, zelfs niet na pvainstrumento, iemand enig idee wat ikdaar aan kan doen of is mijn systeem te traag. amd 1200 met 1024 mb geheugen. Denk eerst eens na voordat je een scherpe opmerking maakt !!!!
Gast Geplaatst: 6 februari 2004 Geplaatst: 6 februari 2004 Ik weet niet welke versie je gebruikt van ProgDVB maar in 4.31.1 ga je naar "Settings" kies dan voor "Device List" . Nu is een venster zichtbaar met verschillende devices. Stop de mode waar hij op staat " soft ?" en kies voor de hardware mode. Per default zou hij op "hardware mode" moeten staan. Ed
exciter Geplaatst: 6 februari 2004 Geplaatst: 6 februari 2004 Let er bij op het volgende: Bij de Hauppauge Nexus-s bvb kan je in de hardware mode alleen geluid afspelen via de eigen uitgang. Dus buiten om een kabeltje van de sat-kaart naar de sound-kaart. Of dat bij anderre kaarten ook zo is, durf ik niet te zeggen, maar ze verschillen allemaal niet zo veel, dus de kans is groot. Als je in hardware-mode zit, en je hebt geen geluid, weet je nu dus, hoe dat komt... Succes TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver HTC HD2 Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen