Gast Geplaatst: 2 februari 2001 Geplaatst: 2 februari 2001 heb een orginele m.o.s.c kaart met het toppaket er op met ab. heb er alle andere <BR>pakketten op gezet dat heeft een maant goed gewerkt gisteren toen kanaal+ begon te klooien heb ik mijn orginele kaart er in gedaan en naar de franse ziten kijken om 11 uur gingen die op zwart c+ niet te otvanger de hele nacht op een spaans kanaal laten staan . toen ik vanmorgen het spul weer aanzetten ik heb een nokia 9800 had ik geen beeld meer uuren met c+ aan de tel. gehangen en die hebben verscillende keren geprobeerd<BR>om mijn kaart weer te activeren maar dat lukte niet meer omdat ik een top paket heb krijg ik een nieuwe kaart .dus wat ik wil zeggen als de spaanse en franse niet meer werken laat hem daar dan niet op staan <BR>suses met de hobby .
Gast Geplaatst: 4 februari 2001 Geplaatst: 4 februari 2001 Je moet de MK1 en PPua bij deze prov. op 0 zetten, ze sturen valse code`s op deze reeds bekende mk1 en ppua, dan gewoon elek maand ff nieuwe code er in tikken en klaar waar een maand beeld.
Gast Geplaatst: 4 februari 2001 Geplaatst: 4 februari 2001 heb al gevonden wat het was de kaart werkt weer 100% wat hebben de fransen gedaan ze hebben een andere ppua er op gezet en dit ook bij c+ en de datem aangepast toen ik dat sag met seka109 heb ik de datem en ppua weer terug gezet en alles werkt weer.
Aanbevolen berichten