Gast Geplaatst: 4 februari 2001 Geplaatst: 4 februari 2001 Weet iemand hoe en met welke programma ('s) je een orginele seca kaart kunt clonnen???<P>B.v.d. Henri
Gast Geplaatst: 5 februari 2001 Geplaatst: 5 februari 2001 Voor zover ik weet:<BR>Lees eerst je PPUA uit m.b.v. Secamaster, vervolgens je MK01 uitlezen uit je kaart (zie hiervoor de diverse FAQ's op de verschillende boards).<BR>Download een seca-file t.b.v. goldwafer, en vul hierin bovenstaande gegevens in met bijvoorbeeld picbined.<BR>Volgens mij heb je dan een autoupdate-kaart met je eigen unieke PPUA en MK01.<P>Succes.
Gast Geplaatst: 5 februari 2001 Geplaatst: 5 februari 2001 Hm, dan zou ik toch ook maar de MK-00 prim/sec en de MK-01 sec er bij zetten als je hem volledig wilt clonen<P>Grtz. Kees.
Gast Geplaatst: 5 februari 2001 Geplaatst: 5 februari 2001 Is my nog niet bekend dat er een progje is dat je komplete kaart kan klonen.<BR>Ben ook zoekende maar nog niets gevonden.<BR>Het prg van RolandvanG komt een heel eind maar net de laaste stukjes ontbreken nog.<BR>Het is een beta maar misschien in de voledige versie misschien wel meer mogelijkheden.<P> NvBgm
Gast Geplaatst: 6 februari 2001 Geplaatst: 6 februari 2001 RolandvanG???<BR>Ik ken alleen een duidelijk schrijven van deze persoon waarin alles m.b.t. onze kaartjes staat.<BR>Ik wist niet dat er software door hem gemaakt is, of naar hem vernoemd is. Hoe heet dit programma dan?
Gast Geplaatst: 6 februari 2001 Geplaatst: 6 februari 2001 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Origineel bericht door: See4:<BR><B>programma heet SCE (SmartCardEditor)</B><HR></BLOCKQUOTE>Kan wel een goldcard uitlezen maar niet met secanix een geprogrammeerde MOSC kaart. Waar ligt dit aan en waar kan je deze SME vinden.
Aanbevolen berichten