Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Weet iemand hoe en met welke programma ('s) je een orginele seca kaart kunt clonnen???<P>B.v.d. Henri shocked.gif" border="0

Geplaatst:

Voor zover ik weet:<BR>Lees eerst je PPUA uit m.b.v. Secamaster, vervolgens je MK01 uitlezen uit je kaart (zie hiervoor de diverse FAQ's op de verschillende boards).<BR>Download een seca-file t.b.v. goldwafer, en vul hierin bovenstaande gegevens in met bijvoorbeeld picbined.<BR>Volgens mij heb je dan een autoupdate-kaart met je eigen unieke PPUA en MK01.<P>Succes.

Geplaatst:

Hm, dan zou ik toch ook maar de MK-00 prim/sec en de MK-01 sec er bij zetten als je hem volledig wilt clonen<P>Grtz. Kees.

Geplaatst:

Is my nog niet bekend dat er een progje is dat je komplete kaart kan klonen.<BR>Ben ook zoekende maar nog niets gevonden.<BR>Het prg van RolandvanG komt een heel eind maar net de laaste stukjes ontbreken nog.<BR>Het is een beta maar misschien in de voledige versie misschien wel meer mogelijkheden.<P> shocked.gif" border="0 NvBgm

Geplaatst:

RolandvanG???<BR>Ik ken alleen een duidelijk schrijven van deze persoon waarin alles m.b.t. onze kaartjes staat.<BR>Ik wist niet dat er software door hem gemaakt is, of naar hem vernoemd is. Hoe heet dit programma dan?

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Origineel bericht door: See4:<BR><B>programma heet SCE (SmartCardEditor)</B><HR></BLOCKQUOTE>Kan wel een goldcard uitlezen maar niet met secanix een geprogrammeerde MOSC kaart. Waar ligt dit aan en waar kan je deze SME vinden.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.