Gast Geplaatst: 5 februari 2001 Geplaatst: 5 februari 2001 Wie is er zo vriendelijk om mij te helpen met<BR>card tuner. Ik heb dit programma gebruikt op<BR>een orginele c+ card en het werkt niet.<BR>Alles ziet er goed uit maar de key update lukt niet.De datums staan alleaal op 31 dec 1<BR>In het programma staan ze op 17 9F en de<BR>PPUA staan allemaal op ff. in de afdeling<BR>providerkey staat de MKEY van alle providers<BR>op 00 00 00 00 00 .<BR>Wat kan ik hier aan doen.
Gast Geplaatst: 5 februari 2001 Geplaatst: 5 februari 2001 Read The Readme file that was in the package !! It's Simple !! Works 100 %
Gast Geplaatst: 13 februari 2001 Geplaatst: 13 februari 2001 Hoi Tipie,<P>Ik heb precies hetzeflde resultaat, c.q. probleem, na gebruik van Cardtuner.<BR>Vanzelfsprekend de readme gelezen en stap voor stap opgevolgd....<BR>...er staat nergens in beschreven hoe deze k**rtjes spelend te krijgen zijn.<BR>OOk ik hou me graag aanbevolen voor suggestie's.<P>MvG, CK
Gast Geplaatst: 18 februari 2001 Geplaatst: 18 februari 2001 Heb ook CardTuner gebruikt, echter heeft op alle plaatsen (met uitzondering van 0019) vage keys (FF FF FF FF) ook voor de namen neergezet. Hoe zijn deze te verwijderen, zodat de ident nr met namen ingevuld worden.<BR>Middel provider "verwijderen" lukt niet (naam niet in bestand).<BR>Hulp is van harte welkom!!
Gast Geplaatst: 18 februari 2001 Geplaatst: 18 februari 2001 heb met cardtuner wel succes gehad op de in de rechterbovenhoek staande cards klikken,<BR>dit doen tot je de kaart vrij hebt gekregen(sat bandit) nu naar de proverders gaan openen en updaten werkt echt!!<BR>als je providers wilt weghalen, aanklikken en op clear klikken werkt 100%.
Gast Geplaatst: 18 februari 2001 Geplaatst: 18 februari 2001 Bedankt voor de info Wesley, maar het werkt niet, n.l.<BR>de nr. 02 t/m 09, dus ident nr., provider name en PPUA zij gevuld met FF FF FF etc..<BR>Kan dus in TAB "Provider löschen" niet de provider naam opgeven.<BR>Wie weet het??<BR>Hans
Gast Geplaatst: 19 februari 2001 Geplaatst: 19 februari 2001 bij provider/keys linksonder bij providerhet pijltje aanklikken nu kun je een provider kiezen(alleen als je een key.ini file in de root hebt staan)nu krijg je bij Mkey en de sessionkeys codes te staan nu op updaten drukken en er staat een nieuwe provider op je kaart.<BR>proberen maar, als het niet lukt hoor of zie ik het wel.<BR>mvg<BR>wesley
Gast Geplaatst: 19 februari 2001 Geplaatst: 19 februari 2001 Heb je begrepen. Echter in het key.ini file staan de namen van de bekende providers, maar de kaart na gebruik Cardtuner staan de op de eerste twee regels (00 en 01) S*c* en C*n*l+. Deze werken goed in standaard pakket, maar de andere adressen 02 t/m 09 staan op de kaart met "FF FF etc.", dus geen provider naam. Hoe dit weg te krijgen?? blijft mijn vraag.<BR>Alvast bedankt voor iedere hulp.
Gast Geplaatst: 20 februari 2001 Geplaatst: 20 februari 2001 je moet als je de kaart in de programmer hebt zitten connecten en op open klikken daarna op de kaartjes rechtsboven dit moet je doen tot je de kreet sat bandit op je kaart krijgt.<BR>dit moet soms vaker.<BR>Gewoon even proberen.<BR>veel succes<BR>wesley
Gast Geplaatst: 20 februari 2001 Geplaatst: 20 februari 2001 gebruik liever, sce 1.13 of secamosc, niet zo'n play-mobiel programma (cardtuner) waar je de ballen van snapt een druk en play programma bah!.
Gast Geplaatst: 23 februari 2001 Geplaatst: 23 februari 2001 Ik heb met cardtuner 1 kaartje werkend gekregen en met de andere een mooie ijskrabber gemaakt voor mijn auto.<BR>Er staat een vage provider id op (iets van fdks ofzo heel onnatuurlijk dus) en ik kan niets meer toevoegen of wissen van de kaart.<BR>Pas ontzettend goed op met dit soort programma's!!
Gast Geplaatst: 23 februari 2001 Geplaatst: 23 februari 2001 Cardtuner werkt bij mij perfect je moet wel de juiste keys instellen in je ini file<BR>De standaard gebruikte master key moet je niet gebruiken (je kaart kan dan snel overlijden.<BR>lees met het prg MKfind 3.1 je key uit en plant die in de config van cardtuner.<BR>daarna edit je de satbandit copyright naar SECA klaar is kees<BR>edittor doe ik met seca2000 van roland von gilead (ook ergens hier te vinden<P>suc6
Aanbevolen berichten