Gast Geplaatst: 12 februari 2001 Geplaatst: 12 februari 2001 Hallo board,<P>fijn om weer terug te zijn. Ik maakte gebruikt van een hele leuke set om de fransen te kijken. Maar nu: alles werkt behalve de can*l + kanalen. Waren voor zover ik weet met mijn file auto-update. Heeft iemand nog een tip om mijn vrouw weer blij te maken ?, ikzelf spreek namelijk geen woord frans.<P><BR>groeten<BR>Bas
Gast Geplaatst: 12 februari 2001 Geplaatst: 12 februari 2001 Hoi Bas,<P>Volgens mij kunnen je files nooit auto-update zijn geweest. Ik heb nl. nog gewoon alle Franse zenders incl. Canal+. Ik denk toch dat je even opnieuw moet proggen.<P>Groetjes Cyberrobbie
Gast Geplaatst: 13 februari 2001 Geplaatst: 13 februari 2001 Auto update verwijderen, opnieuw keys proggen is alles wordt weer tres bien. <P>Grenszuuker
Gast Geplaatst: 14 februari 2001 Geplaatst: 14 februari 2001 jaaaa,<P>dank jullie, cyberrobbie en JohnA, klopte...<BR>Heb de autoupdate vewijderd, enkeys opnieuw gemaakt et voila... ofzo, heb weer een vrolijke vrouw.<P><BR>Groeten<BR>Bas
Aanbevolen berichten