Gast Geplaatst: 19 februari 2001 Geplaatst: 19 februari 2001 Boys (and girls)<BR>Op een franse site wordt gewaarschuwd dat genoemde versie nogal wat kaarten laat sneuvelen. Aangeraden werd om versie 1.3 te gebruiken.<BR>Met dit programma zou het mogelijk zijn alle keys maar dan ook alle keys uit de MOSC te lezen. Enkele van de keys heb ik op de manier zoals beschreven in de uitgebreide handleiding kunnen uitlezen helaas niet allemaal. Heeft iemand al meer ervaring met dit programma? Ben zeer benieuwd
Gast Geplaatst: 20 februari 2001 Geplaatst: 20 februari 2001 Ja ik en het is echt een prima progie .<BR>Maar wat wil je er over weten dan ?<BR>En uitlezen doe je het best met prog off v 1.02 en is nog Nederlands ook <BR> <p>[ 20-02-2001: Message edited by: pipo ]
Gast Geplaatst: 20 februari 2001 Geplaatst: 20 februari 2001 ik heb geen problemen met progoff 1.4<BR>ik lees netjes alle mk,s uit<BR>mk0 en mk0s mk01 mk01s ik weet alleen niet wat ik er mee moet doen.
Gast Geplaatst: 20 februari 2001 Geplaatst: 20 februari 2001 Ik heb geen enkel probleem met progoff.<BR>Heb al verschillende kaarten getest en alles werk.<BR>Er is ook een NL versie 1.3<BR>In de tekt file staat ook een provider 00, weet iemand of ik die ook naar de kaart kan schrijven of ben ik dan mijn update van mijn provider kwijt??
Happy2000 Geplaatst: 20 februari 2001 Geplaatst: 20 februari 2001 Waar is die 1.3nl te downloaden dit leest wat makkelijker dan france of wat het ook mag zijn.<BR>Maar die mk01 is toch niet de key die we allemaal willen. VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image. Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E
Gast Geplaatst: 20 februari 2001 Geplaatst: 20 februari 2001 Geef maar even je E-Mail adres dan stuur ik je het programma, ik weet niet meer waar ik het op het net gevonden heb.<BR>Op het funboard staat wel een link naar een franse site voor de france versie.
Gast Geplaatst: 20 februari 2001 Geplaatst: 20 februari 2001 Hallo Pipo waar vind ik progoff NL Ik ben al zo lang bezig om mijn 01 key uit mijn kaart te halen. ik gebruik nu keyextractor 1.1 Leuk programma om naar te kijken maar met de 01 keys die ik eruit haal is niets te beginnen. De 0C, 0D en 0E zijn prima
Gast Geplaatst: 20 februari 2001 Geplaatst: 20 februari 2001 Ik startte dit topic met de vraag <P>- Progoff 1.4 probleem ja / nee <BR>- Alle Mkx van alle providers zouden uit te lezen zijn incl SECA 0000 is dit iemand gelukt<P>Antwoorden:<BR>PIPO: prima progje ik gebruik 1.02!! wat wil je weten dan.????????<P>Nou heel eenvoudig: heeft iemand ervaring met 1.4s en heeft iemand alle keys kunnen uitlezen inclusief die van prov 0000<BR>DUS MKO MKOs, MK1 MK1s enz van iedere provider. Toevoeging en wat kun je ermee zie Miezelmoe<P>MiezelMoe<BR>Hulde !!! jij hebt de vraag begrepen en zegt geen problemen te hebben met het uitlezen van alle keys met progoff 1.4s alleen je weet niet net als ik wat je er mee moet doen.<BR>graag wil ik meer weten van hoe je de keys uitgelezen hebt.<P>JoJo-1 <BR>Bijna begrepen alles getest maar niet duidelijk of je ook alle keys eruit gehaald hebt incl die van 0000 en met welke versie<P>Happy 2000<BR>vraagt naar progr en geeft geen antwoord op de gestelde vraag<P>Jojo-1 dient als postbode:<P>Vijf replys en slechts 1 komplete ervaring. Laat dit topic niet ondersneeuwen met vriendelijke verzoekjes.<P>Gehrard<P><BR>
Happy2000 Geplaatst: 20 februari 2001 Geplaatst: 20 februari 2001 Gehrard soms komen er andere vragen bij een topic dan je zelf vraagt heb ik ook wel eens als ik een vraag stel sorry<BR>Ik kan zelf niet alle mk1 en mk0 uitlezen<BR>soms krijg ik een foutmelding err zoals ook in de tekst file staat beschreven, wat je hier aan moet doen weet ik ook niet maar die mk1 die je leest is niet de mk1 die je moet hebben.<BR>De mk van prov 0 kan ik wel lezen.<BR>En voor jojo-1 mijn email is rjz@hetnet.nl VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image. Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E
Gast Geplaatst: 20 februari 2001 Geplaatst: 20 februari 2001 Kan iemand mij ook Prog off mailen.<BR>mijn adres is dvb2000@freemail.nl<P>b.v.d. Dutchboy........
MTB Geplaatst: 20 februari 2001 Geplaatst: 20 februari 2001 Progoff, zowel 1.3 als 1.4 maakt zogenaamde ghostproviders. Dit is onhandig in een Aston. Heb je in een keer 16 providers op je kaart, die je niet zomaar kunt weghalen. Kun je er wel weer afhalen met 1.4 maar provider no 3 blijft er dan op. Dus eerst een derde provider aanbrengen.<BR>Zowel 1.4 als 1.3 kunnen soms een of een aantal MK's uitlezen. Dus als je geluk hebt. Soms leest het ook geen MK uit. Beter is om m.b.v. het betere handwerk de keys uit een kaart te crypten.<BR>O ja, als je m.b.v. keyextractor1.1 een 01 update (80 52 i.p.v. 81 4e) ontvangt kun je hem altijd nog achteraf decrypten. Maar dat is een ander verhaal.<P>MTB
Aanbevolen berichten