Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wie kan mij uitleggen hoe ik de ghost providers van mijn mosc kaart kan verwijderen, heb maar 1 geprogde provider op de kaart en 14 onbekende ghostproviders (gaat om een org.card) kan hem in een astoncam niet meer gebruiken.<P>Gr. hg.

Geplaatst:

Ik gebruik progoff, begin onder aan het lijstje en verwijder ze een voor een

Geplaatst:

Kan je iets duidelijker zijn met welke versie van progoff je dit doet en hoe, ik krijg het niet voor elkaar tot nu toe.<P>HG. confused.gif" border="0

Geplaatst:

Ik gebruik de versie v1.4s par caramel.seca<BR>Providers verwijderen doe je met Effacer le provider.<BR>Lees eerst je kaart in met Analyse C.Off

Geplaatst:

Hoi jojo-1 <P>Heb zelf hier progoff 1.2 daar zit deze functie niet op, zou je me progoff 1.4 willen mailen b.v.d.<P>Hg

Geplaatst:

PAs op met het weghalen van een ghostprovider door deze provider weg te halen. Ze hebben nl. ident 00 00 en ik heb zo mijn enige kaartje ooit verziekt door deze plompverloren weg te halen. Er zit een knopje op bij Progoff 1.4s: SOS fantomes. Dit kun je zonder risico indrukken. Hiermee haal je ze op 1 na weg. Dit is in principe voldoende. Ik heb nog ergens aantekeningen hoe ze allemaal weg te halen, zal zoeken.<P>MTB

Geplaatst:

Hier hetzelfde probleem. kaart staat vol met niets, noppes allemaal lege plaatsen met ident 00 00.<BR>zou graag wat betere instrukties hebben !! tav dat programma progof. probleem is dat het in het frans is, beetje gevaarlijk om daarmee te proberen..

Geplaatst:

hehe toch gelukt dankzij die progof nl.<BR>simpel zat eerst toets je lees kaart, daarna heb ik kaartinfo gedaan en als laatste SOS spook.<BR>even nog een een kaartinfo en voila nog maar 3 providers, 00 00, 0019 en als laatste nog een 00 00.<BR> deze laatste ghost kon ik ook niet verwijderen, maar er zijn nu weer lege plaatsen genoeg. sux6 verder

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.