Gast Geplaatst: 7 februari 2004 Geplaatst: 7 februari 2004 wie kan mij helpen? ik heb en siemens m55 maar de toestelcode is geblokeert kan ik dit op en SIMPELE manier deblokeren ik heb hier en datakabel liggen en als ik nieuwe software installeer blijft deze code geblokeert?
Gast Geplaatst: 12 februari 2004 Geplaatst: 12 februari 2004 Ben bang dat je net als mij de sjaak bent met je M55 als het gaat om de Simlock eraf te krijgen. Heb het hele internet al afgesurfd om een simlock programma te vinden maar helaas. Ik weet niet welke versie software je erop hebt maar voor V.11 is er nog niets te vinden. Kijk eens op http://www.siemens-java.com Aan de rechterkant staat een progje waarmee je een M55 mee zou kunnen unlocken. Misschien lukt het wel als je een andere versie hebt. Ik denk erover op maar langs te gaan bij iemand om de simlock er tegen betaling af te laten halen. Kijk eens op startpagina.nl en zoek op Sim lock. greetz, qwerty6666
Gast Geplaatst: 14 februari 2004 Geplaatst: 14 februari 2004 bedankt voor de site staan leuke dinge op maar het progje om te unlockenwerkt ook niet met v10 waar heb je die v11 software gedownload kan hem nergens vinden
Gast Geplaatst: 18 februari 2004 Geplaatst: 18 februari 2004 Heb mijn M55 pas nieuw gekocht en deze versie stond er al op. Geen idee waar je deze nieuwe versie vandaan kan downloaden. Op de Siemens site krijg je alleen versie 10 grtz
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen