Gast Geplaatst: 7 april 2001 Geplaatst: 7 april 2001 Hallo,<BR>Kan iemand mij vertellen hoe ik een provider toe voeg met mkfind 4 .<BR>Al is een provider wil toe voegen dan vraag hij naar de juiste key's maar er zit geen key file bij kan iemand mij zeggen welk key file ik moet gebruiken.<P>gr Peter
Gast Geplaatst: 7 april 2001 Geplaatst: 7 april 2001 je moet eerst in general<BR>een key genereren,anders kan/mag<BR>je niets veranderen aan je mosc<BR>suc6 apkay
Gast Geplaatst: 11 april 2001 Geplaatst: 11 april 2001 Of als je de mk weet kun je hem gewoon invullen.<P>Pas wel op wat je doet , je molt een kaart ook heel eenvoudig , en overschrijf mk00 niet.<BR>Standaard staat het programma op mk00 als je dan eenvoudig op create key drukt ben je je originele mk00 van provider 0 kwijt.<BR>Gebruik het programma als je weet wat je doet.
Gast Geplaatst: 13 april 2001 Geplaatst: 13 april 2001 Wat als je MK0 toch hebt overschreven?<BR>Is er dan nog redding mogelijk?
Gast Geplaatst: 13 april 2001 Geplaatst: 13 april 2001 Redding is er altijd wel of komt er ooit weleens een keertje dus niet weggooien die kaart. Enige redding voor je nu lijkt me een nieuwe kaart te kopen bij canal + voor een slordige 150 gulden.<P>Een tip die Tech al eerder gaf. Ga niet lopen spelen met programma's als je niet zeker van je zaak bent. Een kaart openkrijgen is voor een beginner een best wel moeilijke klus en daar tegenover staat dat een kaart mollen voor een beginner met dit soort programma's een makkie is.
adje Geplaatst: 13 april 2001 Geplaatst: 13 april 2001 je kan ook mosc 2000 gebruiken vind ik iets veiliger als je dan je kaart leeg maakt laat hij prov 00 met rust en kan er niks gebeuren<BR>provider toevoegen is ook heel simpel met een druk op de knop staat de kaart vol max 15 providers<P>groeten adje
Gast Geplaatst: 13 april 2001 Geplaatst: 13 april 2001 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by adje:<BR><STRONG>je kan ook mosc 2000 gebruiken vind ik iets veiliger als je dan je kaart leeg maakt laat hij prov 00 met rust en kan er niks gebeuren<BR>provider toevoegen is ook heel simpel met een druk op de knop staat de kaart vol max 15 providers<P>groeten adje</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>Kan je ook vertellen waar dit prog is te downloaden ?<P>gr peter
Gast Geplaatst: 14 april 2001 Geplaatst: 14 april 2001 Kan je mij vertellen waar ik dit progamma kan vinden b.v.d
adje Geplaatst: 14 april 2001 Geplaatst: 14 april 2001 ik heb nog even gezocht en gevonden hier is het http//come.to/sathack_cz<P>dan naar downloads seca mosc2000 ver19<BR>ook de bovenstaande key downloden<P>veel success<P>groeten adje
Aanbevolen berichten