top-seve Geplaatst: 8 februari 2004 Geplaatst: 8 februari 2004 Kan iemand mij verder helpen met deze melding? Moeten er nog zaken worden aangepast op de DB voor ik dit programma kan gebruiken? Graag een tip. Als je veel leest hoef je minder te vragen...
Maurice Geplaatst: 8 februari 2004 Geplaatst: 8 februari 2004 Bij mij kwam deze melding een keer voor omdat de DB mijn harddisk "kwijt" was. Na een reboot van de DB werkte het wel weer. Misschien heb je er iets aan... VU+ Duo, 2x Ferguson Ariva 102 mini, Skystar 2 in de PC en FloppyDTV-S2 / KNC1 S2 Plus in de HTPC.
Gast Geplaatst: 8 februari 2004 Geplaatst: 8 februari 2004 Grote kans dat de /hdd niet correct is gemount. DreamVCR haalt tijdens opstarten diverse bestanden uit de Dreambox op. De kans dat het in andere paden mis gaat is vrij klein dus ik ik gok erop dat /hdd leeg is. Als je telnet naar je DB en vraagt een dirlisting op in /hdd wat zie je dan allemaal staan? Peter
top-seve Geplaatst: 8 februari 2004 Auteur Geplaatst: 8 februari 2004 Bedankt voor het advies. Ik was in de veronderstelling dat de HD al door de dealer was geformatteerd, was dus niet het geval. Nu nog ff lekker EPG installeren. Als je veel leest hoef je minder te vragen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen