Gast Geplaatst: 12 april 2001 Geplaatst: 12 april 2001 hallo <BR>ik ben bezig met een orginele c+ kaart met cardtuner nu heb ik van alles geprobeerd maar ik kom er niet verder mee ik krijg welgeluid bij de radio zenders sky/radio 10 <BR>en wel beeld bij lunapark maar bij de rest van de nl zenders geen beeld,wie weet wat ik verkeerd doe<BR>bedankt henk
Gast Geplaatst: 13 april 2001 Geplaatst: 13 april 2001 De keys die standaard in cardturner staan zijn al een paar maanden oud en werken dus niet meer.Dus dat word aanpassen. (ps. ik zou niet zoals gezegt word door cardturner c+ eraf gooien, ik zou er alleen andere providers bij opzetten. anders is C+ ook niet meer au)<P>Henri
Gast Geplaatst: 14 april 2001 Geplaatst: 14 april 2001 hallo henri<BR>ik heb de nieuwe keys wel gebruikt<BR>jan
whatyouneed Geplaatst: 15 april 2001 Geplaatst: 15 april 2001 cardtuner let op je moet wel ver 3.03 hebben<BR>druk op connect iedien dat je een mastercrd hebt of een programmer met optie 3.57mhz moet je hem hier op zetten voor dat je op connect drukt rechts boven zie drie kaartjes <BR>druk daar op 2x achter elkaar links onder in beeld zie je 3x reset druk op read en indent 00 00 "seca" wordt satbandit indent 00 00 <BR>klik op tab blad provider/keys en tab blad provider loschen haal hier canal digitaal weg kies tab blad seca en druk op read <BR>canal digitaal is nu weg druk vervolgens op tab blad prov hinzugen kies hier welke providers je wil toevoegen ga nu terug naar tab blad seca druk op read en ze staan er bij nu voor de laaste keer terug naar tab blad provider/keys nu zie links onder prov <BR>kies hier de indent die je wil update van wil maken mocht de key verlopen zijn dan kan je dat aan passen in de key file Waarom drukken we harder op de toetsen van de afstandsbediening als de batterijen bijna leeg zijn? ik zie ik zie wat jij niet ziet !!!
Gast Geplaatst: 16 april 2001 Geplaatst: 16 april 2001 hallo <BR>ik heb nu de orginele kaart werkend,alleen voor een tijdje dan krijg ik steek de smartcard in de ontvanger wie weet hoe ik dit kan oplossen<BR>bedankt jan
Aanbevolen berichten