Gast Geplaatst: 13 april 2001 Geplaatst: 13 april 2001 ik heb een humax5400 en een strong 8000 en 2 <BR>origineel ned kaartjes in de humax werkt de kaart perfect maar met de strong heb ik problemen die valt om de +/- 5min uit<BR>ik heb de kaatjes zelf open gezet wat is er fout met de kaart van de strong<BR>mvg<BR>jan
Gast Geplaatst: 16 april 2001 Geplaatst: 16 april 2001 het probleem zit in de strong soft.<BR>dan moet je nieuwe soft20 er in zetten maar dan werkt taq niet meer maar k is stabiel
Gast Geplaatst: 17 april 2001 Geplaatst: 17 april 2001 met nieuwe soft blijft het probleem het zelfde<BR>mvg<BR>jan
Gast Geplaatst: 17 april 2001 Geplaatst: 17 april 2001 Ja klopt de soft was ook niet voor c+ ik had je vraag niet goed gelezen.<BR>Wat nog wel kan is dat je bpm verkeerd staat.<BR>Er staat te veel open waarschijnlijk op allemaal FF.<BR>Dan sturen ze op niet gebruikte kanalen ecm's mee en dat vindt je ontvanger niet fijn<BR>Zet je bpm maar eens op DE aan het eind dus eerst allemaal 00 en als laatste DE dan staan alleen de kanalen open waar de zenders op binnen komen.<BR>Succes
Aanbevolen berichten