Gast Geplaatst: 17 april 2001 Geplaatst: 17 april 2001 Hallo iedereen, ik heb een Hummie 5400 met Aston 1.05 Seca CI Module,<P>nu ben ik bezig geweest met een MOSC kaartje, deze werkt helemaal perfect op alle zenders, behalve op Taquilla 1/16 op deze zenders kom ik in previeuw mode, op de x / xx kom ik er helemaal niet in..<P>Nu ben ik erachter dat ik dus PPV credits moet hebben om deze zenders te zien, maar hoe moet ik dit doen? in MKfind 3 en 4 geprobeert, in Freekproggie geprobeert, maar geen SUC6 ..<P>Ikke ben erdoorheen, dus als iemand een hint heeft?<P>ps. met goldcard alle Taq's open zonder probleem..<P>(PS. Ik heb mijn hummie al gepatched)<p>[ 17-04-2001: Message edited by: DexTor_SAT ]
Gast Geplaatst: 17 april 2001 Geplaatst: 17 april 2001 Ik heb hetzelfde probleem en nog nergens een oplossing tegen gekomen. Het vreemde is inderdaad dat de X kanalen zelfs niet in de preview te zien zijn ook niet met alles open in de bitmap. Ik hoop dat er iemand is die er wat meer over kan vertellen.
Gast Geplaatst: 17 april 2001 Geplaatst: 17 april 2001 Als ik het goed begrepen heb van de Spaanse en Franse Board, werken de GW op de niet-Secadozen in het buitenland, en werkt de PPV alleen met Mosc op Spaanse Secadozen. Maar ja, m'n spaans is maar iets beter als m'n Russisch, en dat kanik niet.<P>Nitwit
Gast Geplaatst: 18 april 2001 Geplaatst: 18 april 2001 Even voor alle duidelijkheid een orginelekaart (MOSC) werkt niet meer (PPV) in een CI en ook niet in een orginele Spaanse box. Althans ik heb het nog niet kunnen vinden en ben aan het eind van mijn Latijn.
Aanbevolen berichten