Ga naar inhoud

Uitlezen orginele Canal + kaart

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik kan van een kennis een orginele Canal + lenen om die te gebuiken voor het auto updaten van mijn gold card.<BR>Het is een kaart waar je 30,00 per maand voor betaald.(Er zit dus geen Canal + op)<BR>Ik heb begrepen dat je een ppUA en een Mk1 key nodig hebt om je kaart te automatisch te kunnen laten updaten.<BR>Kan dat met deze kaart en hoe kan ik hem uitlezen

Geplaatst:

heb het geprobeerd met Mk4<BR>Maar hoe krijg ik het dan weer terug op de Gold card

Geplaatst:

Je zoekt een programma waar je de hex file mee kan openen bv secanix en wat zie je daar dan staan ppua en mk01 (01/09) probeer het daar eens neer te zetten.<BR>En mischien werkt het dan ook.

VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image.

Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.
Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E

Geplaatst:

is het beleangrijk dat je dit ook nog ergens plaatst?<BR>seca ppv record<P>en zo jaa waar??<BR>alvast bedankt

Geplaatst:

Heb de ppua en de Mk1 gevonden.<BR>Hoe kan ik nu zien of het goed werkt.<BR>Ik gebruik nu de Digisat Key April Fix keys<BR>Tevens heb ik de ppua en Mk1 van Ident 003,004,en 009.<BR>Ik hoop dat iemand mij kan uileggen of dit de juiste keys zijn om te proberen of dat er iemand is die mij kan helpen hoe ik zien of het werkt

Geplaatst:

Heb een half uur zitten wachten maar geen beeld.<BR>Kan het zijn dat de keys met Anti reset dat veroorzaken.<BR>Of omdat de orginele kaart alleen het basis pakket heeft.<BR>Please tell me what i'm doing wrong

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by Cableguy171:<BR><STRONG>Heb een half uur zitten wachten maar geen beeld.</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>Zet hem op RTL4.<BR>Daar komt met een interval van +/- 25 a 30 min de key voorbij...

Geplaatst:
laugh.gif" border="0 Je zet gewoon op de 0c/ 0d/ 0e key allemaal FF, en dan maar wachten tot je beeld hebt +/- 15 minuten. Lees je hem dan weer uit, dan heb zie je de bovengenoemde keyz. cu
Geplaatst:

op de 00/08 is ook het 1 en ander ingevuld<BR>mag dit blijven staan??

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.