Gast Geplaatst: 9 februari 2004 Geplaatst: 9 februari 2004 Hallo Ik heb 2 korte stukken dvd rips dit moet echter 1 worden. Deze wil ik echter samenvoegen tot 1 geheel en branden op een dvd. Welke tool kan ik hiervoor het beste gebruiken? advies gevraagd voor het bewerken van vob files en een beetje uitleg misschien? groetjes
wammeswaggel Geplaatst: 9 februari 2004 Geplaatst: 9 februari 2004 De tool die ik altijd gebruik is simple file joiner(freeware). Mvg, wammes. Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
Gast Geplaatst: 9 februari 2004 Geplaatst: 9 februari 2004 ff zoeken waar ik dat kan downloaden? Kun je ook knippen en plakken metdeze tool?
wammeswaggel Geplaatst: 9 februari 2004 Geplaatst: 9 februari 2004 Is hier te downloaden(oei oei dit doe ik bijna nooit, maar kan geloof ik geen kwaad): http://www.peretek.com/sfj.php . Daar is ook een file-splitter te dl'en, maar voor knippen, plakken en branden gebruik ik Tmpgenc DVD Author. Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
bensink002 Geplaatst: 9 februari 2004 Geplaatst: 9 februari 2004 @Schotelhenky Ik heb met dvdshrink al wel eens een film, die op twee dvd's stond, samengevoegd op een dvd. Groetjes, Arend. Topfield 6000 PVRE - T-rex 4.6 (Predasaurus2.29)-Funke 99 / 68 - Digipower SG2100 - Topfield 3000 CI-Pro
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen