Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

wie heeft voor mij een ppua en mk1<BR>van div providers ?<BR>0019+0004 reeds in bezit

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by jmulder1:<BR><STRONG>wie heeft voor mij een ppua en mk1<BR>van div providers ?<BR>0019+0004 reeds in bezit</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><BR>Geef me je e-mail rolleyes.gif" border="0

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by satbandit junior:<BR><STRONG>

Citaat:
Originally posted by jmulder1:<BR>[qb]wie heeft voor mij een ppua en mk1<BR>van div providers ?<BR>0019+0004 reeds in bezit</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><BR>Geef me je e-mail rolleyes.gif" border="0[/QB]
<P> mad.gif" border="0shocked.gif" border="0
Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by stup:<BR><STRONG> mad.gif" border="0shocked.gif" border="0</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>die heeft toch al iedereen <BR>ha ha laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Ik heb een lijst met MK01 etc.van bijna alle prov.Wie wil deze met zijn lijst vergelijken ????<P>JB

Geplaatst:

Mischien wil Canal plus dat wel????? Kunnen ze meteen die PPUA's en MK01's uitschakelen.<P>Wat een domme vraag zeg, om dat hier op het board te doen. confused.gif" border="0confused.gif" border="0confused.gif" border="0

Geplaatst:

Je hebt gelijk.Stom , niet over nagedacht.Sorry, ik zal het noooooooooooit meer doen.<P>JB

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.