Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

HALLO <P>IK HEB EEN ORGINELE SECA KAART DIE PROVIDER 00 KWIJT IS <BR>IS ER HIER EEN OPLOSSING VOOR OM DE WERKENDE RECORD WEER TERUG IN DE KAART TE ZETTEN OF MOET IK HEM METEEN MAAR WEGGOOIEN. confused.gif" border="0

Geplaatst:

probeer SCE V113modif<BR>let er vooral op dat er modif bij staat !<BR>hierin zit een special menu om een kaart te 'reparen'. Ik heb het nog nooit gedaan, maar je kunt het wellicht proberen.<P>Greeeetingzzz tt

Geplaatst:

Dat werkt niet jammer genoeg<P>Er is wel weer een nieuwe SCE 117 <BR>die heeft wel weer iets meer in het special menu maar of het werkt weet ik nog niet<BR>ik heb hem net.

Geplaatst:

LEUK DAT ER TOCH NOG REACTIES OP KOMEN IK DACHT EERST DAT HET NIETS MEER KON WORDEN.<BR>MAAR KUN JE MIJN HET PROGRAMMA SCE 117 DOORMAILEN IK HEB ER NAAR GEZOCHT MAAR KON HET NIET VINDEN michel.brugman@planet.nl

Geplaatst:

Les 1 in onze hobby :<P>Gooi oude of kapotte kaarten nooit en nimmer weg. Laat ze in een oude doos liggen en wacht tot er wat gaat gebeuren !!!<P>Betreffende de Mosc kaart met de prov 00 eraf het volgende. Dit kan in principe opnieuw geprogd worden alleen moet de kaart in de HIGH mode moeten komen. <P>Satwatcher

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.