THE TURK Geplaatst: 9 februari 2004 Geplaatst: 9 februari 2004 Ik dacht alrtijd dat een bestand met de extensie BIN ook een soort ISO image was. Ik heb nu zo een bestand. Maar weet niet hoe ik hem moet uitpakken of branden op een CD. Kan iemand me helpen.
Ome Merde Geplaatst: 9 februari 2004 Geplaatst: 9 februari 2004 .bin bestanden kan van alles staan. de extensie staat voor binarie. waar heb je het bestand vandaan en waar dient het voor ? merDe deze ruimte is te huur
THE TURK Geplaatst: 9 februari 2004 Auteur Geplaatst: 9 februari 2004 Volgens de beschrijving is het een CD image van DVDEO 3. Ik heb hem van kazaa. Echt betrouwbar is het dus niet. Hij is bijna net zo groot zoals die moet zijn.
TCDD Geplaatst: 9 februari 2004 Geplaatst: 9 februari 2004 Met IsoBuster kun je .bin images converteren naar .iso en andere formaten. Zal ook wel te vinden zijn. Ik ben niet zo gek mij voor normaal uit te geven.
Gast Geplaatst: 9 februari 2004 Geplaatst: 9 februari 2004 brand hem gewoon eens met nero (als image)op een rw of met alcohol 120% meestal wordt het dan wel duidelijk of het een werkende file is
sinto Geplaatst: 9 februari 2004 Geplaatst: 9 februari 2004 Citaat: Met IsoBuster kun je .bin images converteren naar .iso en andere formaten. Zal ook wel te vinden zijn. klopt. en je kunt ook meteen zien wat voor een bestanden wat het zijn als je deze opend met isobuster. sinto's rule.....fun for everyone...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen