Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

mijn kaart heeft geen mk1 key maar wel een mk0 key.<BR>De datum is wel veranderd van 31 mei, naar 30 juni.<BR>zal de key's eens op 0 zetten om te kijken of de auto update nog wel werkt.<BR>heeft iemand dit gezien op zijn kaartje, en wat kan dit betekenen? shocked.gif" border="0shocked.gif" border="0shocked.gif" border="0

Geplaatst:

Ik heb de key's op 0 gezet, en hij pakt naar +\- een half uur de nieuwe key's weer op<BR>dus dit origineel c*n*l digit**l kaartje werkt autoupdate via de mk0 key.<BR>Maar als ik de mk0 en de ppua key op een wafer kaart prog werkt het weer niet?? shocked.gif" border="0

Geplaatst:

Dit hoeft natuurlijk niet. Als je kaartje net is aangemeld staat er nog ggen MK01 voor CD op.<BR>Goldwafers kunnen geen MK01 ontvangen over de MK00. Funcards en div. loggers wel.<P>MTB

Geplaatst:

Deze kaart heb ik door CD per telefoon laten activeren, CD zei toen dat ik het inschrijfformulier moest invullen om geen zwart beeld te krijgen.<BR>Na het formulier ingevuld te hebben kreeg ik een rekening die ik niet betaald heb, waardoor mijn beeld op zwart werd gezet.<BR>Nu heb ik deze kaart van nieuwe key's ( 0c 0e 0d ) voorzien om weer beeld te kunnen krijgen.<BR>En nadat ik de datum op 31-12-2001 heb gezet werden de key's de volgende maand automatisch<BR>verlengd.<BR>De mk1 key staat nog steeds op 0 , en toch werkt de kaart autoupdate ??

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.