Gast Geplaatst: 10 februari 2004 Geplaatst: 10 februari 2004 Ik heb al een tijdje problemen met de site van Sjerom Steeds als ik de pc helemaal opnieuw isntaleer doet die site het perfect. Maar na een paar dagen is het menu op de site (aan de linker kant) verdwenen. Ik kan wel de site benaderen krijg geen fout meldingen zie voor de rest alles op de begin pagina maar het menu waar je alle info kan vinden is spoorloos Hebben meer mensen hier last van en weten die een oplossing Voor de rest ondervind ik geen problemen met andere sites
Gast Geplaatst: 10 februari 2004 Geplaatst: 10 februari 2004 ik ook. Maar bovenaan de site staat een mededeling over servercapacitiet. Ik denk dat het daarmee te maken heeft. Olav12
Gast Geplaatst: 10 februari 2004 Geplaatst: 10 februari 2004 Nee heeft daar niets mee te maken Ik heb hem dat gevraagd maar hij zegt dat het probleen in de software van je zit
dijk Geplaatst: 10 februari 2004 Geplaatst: 10 februari 2004 Ik heb sinds een paar dagen op de site van sjerom helemaal geen beeld meer, alles is wit, alle andere site's doen het trouwens prima Op de laptop gaat het wel goed, alle instellinen vergeleken, maar geen verschil. Iemand de oplossing? bvd, dijk
Gast Geplaatst: 10 februari 2004 Geplaatst: 10 februari 2004 ik heb nog eens gekeen. Thuis heb ik het probleem wel en hier op de zaak nergens last van. Nu snap ik het ook niet. Olav12
adam76 Geplaatst: 10 februari 2004 Geplaatst: 10 februari 2004 Even wat dingen nagekeken. op verschillende browsers werkt het hier wel. ook de DNS heeft hij niet aangepast. Het had wellicht een DNS caching problemeen kennen wezen. maar dat is ook niet het geval. dit zou trouwens wel het eerste zijn waar ik naar gekeken zou hebben. probeer eens een andere DNS server te raadplegen. Dreambox 7000 / DM500 / Samsung9500 VIA CI / 0.3 lnb / 85 cm schotel ( 20"west to 45 east ) z=z^2 +c
Gast Geplaatst: 10 februari 2004 Geplaatst: 10 februari 2004 @diegene met problemen Welke provider gebruiken jullie?
Gast Geplaatst: 10 februari 2004 Geplaatst: 10 februari 2004 Ik gebruik Chello Maar dat lijkt mij geen probleem In het begin heeft ie het altijd gedaan maar zodra de installatie er een paag dagen op staat gaat het fout Een maat van mij heeft ook Chello en die heeft geen problemen. Het is ook alleen deze site daar last van heeft
nlrela Geplaatst: 10 februari 2004 Geplaatst: 10 februari 2004 Heb helaas hetzelfde probleem sinds enkele weken. Volgens Sjerom zou ik de cache van m'n browser moeten legen, maar heb ondertussen twee pc's opnieuw geinstalleerd .... en de linker menubalksite krijg ik nog steeds niet op m'n scherm. Wellicht maakt ie gebruik van java applets oid, welke door firewalls geblokkeerd worden. Geen idee eigenlijk, maar werken doet de site in ieder geval niet op elke pc. nlrela 2x VU+ Solo 4K, 2x DM8000, 1x DM800, Triax 90cm (13.0° / 19.2° / 23.5° / 28.2°)
spawn Geplaatst: 10 februari 2004 Geplaatst: 10 februari 2004 bij mij gaat het fout in IE6 fout maar met netscape 7.1 gaat het wel goed dus misschien een bug in internet explorer
Gast Geplaatst: 10 februari 2004 Geplaatst: 10 februari 2004 Citaat: @diegene met problemen Welke provider gebruiken jullie? ======================== Het zou goed met de provider te maken kunnen hebben, ik heb een soortgelijk probleem gehad met een PC van een kennis van me, die ik bij mij thuis opnieuw geinstallerd had. Alles draaide perfect bij mij thuis, maar bij hem (ook adsl) gingen een hoop pagina's niet open. Met verbinding externbureaublad verbinding gemaakt met mijn PC thuis...en dezelde URL geopend...en daar lukte het wel. Er zitten wel degelijk verschillen tussen de providers, ook qua snelheid was er een groot verschil terwijl we de zelfde abonnementen hebben....alleen verschillende providers. (noem geen namen)
Gast Geplaatst: 10 februari 2004 Geplaatst: 10 februari 2004 @All, ik moet wel zeggen dat het is gekomen na de laatste update die door Microsoft is aanbevolen. Thuis heb ik deze update uitgevoerd maar op de zaak nog niet. Olav12
dijk Geplaatst: 10 februari 2004 Geplaatst: 10 februari 2004 Heb hier de oorzaak gevonden: Geschiedenis en tijdelijke bestanden in IE gewist en Sjerom heeft weer beeld. Misschien hebben anderen hier ook wat aan? bedankt voor het meedenken mvg dijk
Gast Geplaatst: 10 februari 2004 Geplaatst: 10 februari 2004 hoi,ik heb chello en ip 6,gaat prima naar sjerom,misschien help windows update, succes,:thumb1: mazzel
Gast Geplaatst: 10 februari 2004 Geplaatst: 10 februari 2004 Citaat: @All, ik moet wel zeggen dat het is gekomen na de laatste update die door Microsoft is aanbevolen. Thuis heb ik deze update uitgevoerd maar op de zaak nog niet. Olav12 ======================================= Bij mij worden de essentiele updates automatisch uitgevoerd, en heb geen problemen . Ik moet er wel bij zeggen dat ik bewust niet alle windowsXP (2e regel in menu) uigevoerd heb , daar ik de meeste van die opties toch niet gebruik en XP zo langzamerhand zo log wordt met al die updates. Dus ik denk dat het niets met de essentiele updates te maken heeft ...maar misschien een van de extra updates die je zelf kunt kiezen .
Aanbevolen berichten