Gast Geplaatst: 4 mei 2001 Geplaatst: 4 mei 2001 hi,<BR>ik had een abonnement bij s*c* provider X en die was op 1 mei 2001 afgelopen.op 2 mei was het kijkplezier gedaan en stond de datum op 1 jan 91.nu mijn verhaal.ik heb via het programma m*f*n* 4.0 de r*c*rd* van de kaart bekeken van de provider 00 XX (wil de provider anoniem houden voor veiligheidsredenen) en alles was bijna weggewist nml de pr*m en s*c k*y 01,de k*y 0c,0d,0e.Wat enkel overbleef was pr*m en s*c k*y 00 k*y 02 en 05 de pbm en de p*u*.nu had ik van een goede vriend een geldige p*u* en een m*01 gekregen die werkte.<BR>nu dacht ik,ik plaats deze op de kaart en ik kan weer kijken.was het maar zo simpel.ik heb dus de gegevens in de kaart ingevuld,maar wat bleek,na 20 min waren alle bovengenoemde k*y* wederom weggewist.<BR>ook de datum stond terug op 1 jan 90.<BR>nu mijn vraag,gebeurt dit via k*y 00,02 of 05?ik heb dan prov 00XX gewist en terug erop geplaats met alle geldige gegevens.pas daarna na 20 min was de datum aangepast en kon ik kijken.voor mij gaat het nu niet om te kijken,maar om bij te leren in de mos* s*c* kaart.ik heb nog een ander legaal abonnement op dezelfde provider en betaal netjes aan deze provider omdat ik toch vindt dat ze het wel verdienen.hopelijk kan het bericht blijven staan,want ik zou graag de functie weten van k*y 00,02 en 05.
MTB Geplaatst: 5 mei 2001 Geplaatst: 5 mei 2001 Als je kunt loggen zie je wat er waarschijnlijk gebeurt. Over de MK00 van S*c* worden de andere keys gedelete. Misschien houdt dit over 2 weken op, net zoals omgekeerd het activeren. Anders MK01 van provider erop en de MK00 iets aanpassen voordat je hem weer in de tuner steekt.<P>MTB
Aanbevolen berichten