Gast Geplaatst: 10 februari 2004 Geplaatst: 10 februari 2004 zat net achter de laptop dell c800 valt opeens het beeldscherm uit werkt wel met een monitor maar niet meer met het beeld scherm het begon te knipperen en viel uit wie heeft dit eerder meegemaakt
Gast Geplaatst: 10 februari 2004 Geplaatst: 10 februari 2004 Hoi, Ik heb dit wel eens met een compaq gehad. Kunnen 2 dingen zijn. Los contact of lamp achter de LCD defect. Het laatste kun je zien. Je moet goed kijken maar dan kun je de tekst toch nog op het scherm zien. Bij een los contact kun je eens proberen om voorzichtig op de randen onderaan het scherm te drukken. Succes,
Gast Geplaatst: 10 februari 2004 Geplaatst: 10 februari 2004 text is nog heel vaag te zien dus zal de lamp wel stuk zijn is die er zelf in te zetten
Gast Geplaatst: 10 februari 2004 Geplaatst: 10 februari 2004 Ik ben bang van niet. Ik heb het zelf nog nooit gedaan. Bij een prijsopgave van compaq kreeg ik de prijs voor een nieuw scherm. Groeten,
Gast Geplaatst: 17 februari 2004 Geplaatst: 17 februari 2004 hebwat gehoord over de converter die achter op het scherm zit deze zou stuk zijn het beeld licht ff op en valt dan uit is die print plaat ook te repareren
Gast Geplaatst: 17 februari 2004 Geplaatst: 17 februari 2004 Hoi, Daar kan ik je helaas niet mee helpen. Misschien kun je Dell hierover op bellen. Succes,
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen