Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Graag zou ik het volgende willen weten.<P>Als ik de PBM op mijn MOSC aanpas om het complete pakket te kunnen ontvangen, heeft dit gevolgen voor mijn abbo ?, blijf mijn kaart dan gewoon goed werken? en kan ik evt providers toevoegen zonder dat dit ook gevolgen heeft voor mijn abbo.<BR>Of is na het gebruik van MK5 de kaart dermate aangepast dat deze door canaal digitaal niet meer goed wordt upgedate.<BR>of is dit altijd te achterhalen.(stel dat de kaart defect raakt en ik deze moet opsturen ofzo)<BR>Kan ik de kaart weer in orginele staat terug brengen, evt providers wissen en het PBM van Canaal dig er weer op zet 00 00 00 00 00 00 00 14 (dit is het set top pakket).<P><BR>veel vragen, hoop op positief antwoord :-)) grts Merlin

Geplaatst:

Een origineel kaartje aanpassen gaat niet zonder risico's. Het terugsturen van een defecte MOSC lijkt me niet zo wijs...<P>In principe zou het kaartje normaal moeten blijven functioneren, maar niets is zeker (de trucendoos is vast nog niet leeg). Kleine foutjes zijn nog wel te herstellen maar...<P>Zoals bij veel dingen geldt; bij twijfel, niet doen!<P>Wijsheid toegewenst.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.