Gast Geplaatst: 18 mei 2001 Geplaatst: 18 mei 2001 Heeft er al iemand geprobeert een kaart met het onderstaande versienummer te updaten.<P>©SECA->1994-->1999**V6<P>Staat letterlijk zo op de kaart.<BR>Dit is een nederlandse kaart.<BR>Wie weet hierover meer of heeft er ervaring mee.<P>Groetjes en alvast bedankt voor jullie reakties.
Gast Geplaatst: 18 mei 2001 Geplaatst: 18 mei 2001 Ja hoor, zo'n kaart update prima, mits je natuurlijk op tijd je abbonnement betaald.
Gast Geplaatst: 20 mei 2001 Geplaatst: 20 mei 2001 Ja, hoor dat begrijp ik WizZaerd maar ik wilde de kaart inlezen met MKF4 en die wilde geen gegevens laten zien. Het updaten door C+ werkt perfekt (die dertig piek worden keurig betaald!) maar weet je ook of je deze kaart met MKF4 in kunt lezen of dat je er een ander programma voor moet gebruiken. En dan is natuurlijk de vraag: welk ander programma?<P>Groetjes
Gast Geplaatst: 22 mei 2001 Geplaatst: 22 mei 2001 Ja deze kun je ook inlezen met MKF, ik heb gelezen dat de nieuwe versie van MKF (4.1) nu ook de V6 kaarten kan bewerken.
Aanbevolen berichten